Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

maare trouwens ze heeft wel een sterke bouw dus dat is weer een pluspunt...maar ik hoorde van iemand dat je de stokmaat - 50 moest doen : bijv: 125 cm - 50 is 75... dus dat zou betekenen dat dat pony'te max 75 kilo kan dragen..... maar dat lijk mij eigenlijk wel veel te veel:(
niet dat meer dan 60 kilo moet wegen want an ben je pas te zwaar en een grootere shet kannetje meer hebben dus 1,10m kan wel 65 kilo dragen hoor!!!
Sammy0304 schreef:Ik denk dat een shet van 1,00m wel 60 kilo kan dragen niet langer dan 1,60/1,65 lang Andes word je te lang ik zag een keer 2 tieners van ongeveer 17 en 1,72 lang en toen gingen ze met z'n tweeën erop en dat ging makkelijk de shets warn een beetje beed en die waren ongeveer 1,00m/1,05mdus niet er over zeuren at at te veel is en dat dat te lang is Shetlanders kunnen wel wat hebben hoor!!!niet dat meer dan 60 kilo moet wegen want an ben je pas te zwaar en een grootere shet kannetje meer hebben dus 1,10m kan wel 65 kilo dragen hoor!!!
![]()
Sammy0304 schreef:Ik denk dat een shet van 1,00m wel 60 kilo kan dragen niet langer dan 1,60/1,65 lang Andes word je te lang ik zag een keer 2 tieners van ongeveer 17 en 1,72 lang en toen gingen ze met z'n tweeën erop en dat ging makkelijk de shets warn een beetje beed en die waren ongeveer 1,00m/1,05mdus niet er over zeuren dat dat te veel is en dat dat te lang is Shetlanders kunnen wel wat hebben hoor!!!niet dat meer dan 60 kilo moet wegen want an ben je pas te zwaar en een grootere shet kannetje meer hebben dus 1,10m kan wel 65 kilo dragen hoor!!!
![]()
Dat kan echt niet!