Carline schreef:Citaat:Jah heb goede begeleiding gevonden nudie heeft ook een soort van join up met haar gedaan maar na 2 uur gaf ze zich nog niet over .. Hij zal nog een paar keer moeten komen en gelooft dan dat het wel goedkomt met ons.. hij gaat me bij alles begeleiden.
Verder heb ik een leadrope gekocht dus die is wel lang genoeg
Twee uur? Een join-up duurt normaal maar een kwartiertje, is iets wat te vaak ondoordacht wordt toegepast, lees es dit toppic:
[NH] [NH] Join up, weet waar je mee bezig bent!
Bij mijn paarden duurde die telkens maar een paar minuten, zelfs bij die agressieve merrie was het de eerste keer nog geen 10 minuten, nu zoekt ze direct toenadering als ik haar wil wegdrijven omdat ze dreigt (is dan natuurlijk geen echte join-up meer, maar dat hoeft ook niet meer.
Ik mag natuurlijk niet oordelen zonder het gezien te hebben, zeker aangezien ik zelf veel geluk gehad heb dat het direct zo goed uitpakte de eerste keer dat ik hiermee "experimenteerde" (had wel al veel boeken- en dvd-kennis, dus kon wel de signalen herkennen). Ben wel benieuwd wie je lesgever is. Als je het niet wil posten, mag je me ook pb'en.
Hij heeft twee uur met haar gewerkt, geen twee uur een join-up gedaan
)
. Ze pakt je terug als je niet eerlijk tegen haar bent.(en terrecht