Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
stevige schoenen aan.......... en even dat dier wegwijs maken in het grote "hoe gedraag ik me" handboek.
keshia schreef:inderdaad... het is ook niet altijd makkelijk voor die jonge meiden om met een shet hengst om te gaan...
als ik soms zie dat sommige volwassenen al hun handen vol hebben aan die pony's kan ik me wel voorstellen dat ze wel eens een extra handje kunnen gebruiken
@kiwiko, dat denk ik ook... als dat beestje eenmaal weet hoe zich te gedragen, en dat hij daar meer lol aan beleefd, dan altijd maar de grote draak uithangen, dan komt dat vanzelf goed.
ik moet eerlijk toegeven dat ik vroeger ook wel eens dat soort problemen gehad heb, en altijd dacht dat ik het goed aanpakte, maar nu,.... achteraf gezien.... had dat toch een stuk beter gekund![]()
maar goed aldoende leert men...
en hoop de ts dan ook te kunnen helpen, zodat we over een paar maandjes vrolijke knuffelende foto's van ts en haar verzorgpony kunnen bewonderen!
wist ik veel
keshia schreef:@ kiwiko, nee dat weet ik.. heb ook wel eens paarden in handen gehad waarvan ik dacht... oeiii die krijgt me er een...
en nu moet ik zeggen, die van mij krijgt ook wel eens met een longeerzweep op zijn kont.... ben echt geen watje wat dat betrefd...
maar om bij voorbaat al te zeggen... ik mep hem af... euhh neeej.... want dat kan ik vanaf hier niet beoordelen....
wie weet is het nodig wie weet ook niet....
echt!!!