Probeer het paard te dwingen dat ie naar je luistert, misschien heeft ie dan geen last meer van zn rug!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

_Karlijn schreef:Ik weet niet hoe je er bij komt dat ik niet luister, maar erg veel tijd had ik niet aangezien het bokje-bokje was en daarna bokkend de wei door was. En als jou paard een bokje gaf met wegstappen, zou jij er dan meteen vanaf springen? Ik had zoiets van: doe eens normaal, dus spoorde ik aan, waarna ze dus deze bokkenreeks was. Dat stijve die keer aan de longeerlijn had ik geweid aan het lange stilstaan, niet direct aan problemen aan haar rug.
De hoeveelheid brokken is vanaf vandaag gehalveerd.
Fiebie schreef:Een paard heeft een karakter, kan buien hebben, maar je kan ook verder denken.
_Karlijn schreef:Daar had ik dus geen tijd voor, ze was al aan de andere kant van de wei voor ik het doorhad. En ik ben er daarna toch ook niet meer opgeweest?
En laksheid waarmee ik dingen uitsluit? Ik sluit helemaal niks uit? Ik geef toch zelf al als optie dat ze misschien ergens pijn heeft? Dat is voor mij erg moeilijk te bepalen, dit paard is niet van mij en ken ik niet door en door, ik zie haar 2x per week.
KiWiKo schreef:mogelijkheid 4 is dat jij gewoon niet goed genoeg kan rijden/longeren voor dit dier???
of is die bij voorbaat al weggestreept?