Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
denk ook dat dat een goede strategie is maar wel moeilijk. Zal wel even de radio aanzetten voor mijn eigen afleiding zodat ik mijn geduld kan bewaren. Morgen heb ik wedstrijd dus moet vanvond wassen en vlechten. Heb gelukkig hulp want alleen wordt wel erg lastig.
Adin schreef:@maXcomX
zijn eetlust is niet afgenomen, hij heeft gewoon de rust niet om te eten. Als ik hem in de wei iets kom brengen dan eet hij wel.
Ezter: ik snap wat je bedoeld hoordenk ook dat dat een goede strategie is maar wel moeilijk. Zal wel even de radio aanzetten voor mijn eigen afleiding zodat ik mijn geduld kan bewaren. Morgen heb ik wedstrijd dus moet vanvond wassen en vlechten. Heb gelukkig hulp want alleen wordt wel erg lastig.
En dan maar hopen dat hij zich op vreemd terrein enigszins gedraagd want anders kan ik me weer afmelden.
Gister met manen trekken stond ie wel even stil
Ik zou zeggen tel tot 100 haha.
heel handige manier om je paard even af te leiden druk je hem een kruiwagen kuil onder de neus(bij mij werkt het) nouja...t is wel een ezel maar...hij deed precies t zelfde halstertouwen kapot trekken enz enz gewoon een kruiwagen met wat kuil niet veel ofzo hoor als hij het ophad was het op.