ik wacht morgen even de fysio af.. maar een groot aantal tips zal ik zeker kunnen gebruiken

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
RFxxlovertje schreef:mijn paard staakt niet maar het er ook geen zin in hij is erg sloom, maar dat is alleen in de bak buiten is hij heel erg voorwaarts maar in de bak helpt niks zweep niet veel been geven niet en veel energie voer ook niet
HELP PLEASSSS!!!!!!!
RFxxlovertje schreef:mijn paard staakt niet maar het er ook geen zin in hij is erg sloom, maar dat is alleen in de bak buiten is hij heel erg voorwaarts maar in de bak helpt niks zweep niet veel been geven niet en veel energie voer ook niet
HELP PLEASSSS!!!!!!!
__m schreef:zitten we hier om elkaar te verbeteren? -_-
Mijn paard is 2 jaar geleden ingeslapen. Hij bleek beginnende artrose en vergroeide wervels te hebben. Vandaar het gestaak.
Ashley5760 schreef:Volledig goedgekeurd is hij nooit (of heb je heel z'n rug en nek ook op de foto).
Wacht inderdaad fysio eens af, misschien heeft hij daar een probleem.
Krack's staan bij mij bekend met vaak problemen in wervelkolom (als ze hoger in het werk komen), maargoed dat hoeft totaal niet zo te zijn en als het wel zo is zal je fysio merken dat hij niet of veel te weinig verbeterd.