Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
jannie8 schreef:ellepel schreef:bijt dit paard zichzelf ook?
dat is in elk geval een uiting van flinke stress.
hoeveel krachtvoer krijgt dit paard en komt het dagelijks lang genoeg buiten om zo zijn energie kwijt te kunnen?
HIj bijt zig zelf omdat hij mij dan niet kan bijten dus daarom heeft hij zig zelf soms te pakken en hij bijt ook op ze deken als ik die over de stal hang dan doet hij ze mond open en dan houd hij de deken vast maar het is geen luchtzuigen want ik hoor er geen geluiden bij
3 kilo brok komt van 11 uur buiten tot half 7
jannie8 schreef:hij heeft wel pijn in ze gewrichten maar daar komt het bijten niet van en het slaan met achter-benen
IK zal hier is in de buurt rond kijken wat hier mogelijk is
jannie8 schreef:we hebben het er over gehad en willen hem niet weg brengen naar een andere stal hij is namelijk heel eenkenig naar mij toe en niet dat alleen ik wil er gewoon bij zijn wat er met hem gebeurd
en wil hem niet op andere stal zetten want dan kan ik er niet 24 uur bij zijn
Het lijkt me duidelijk dat dit boven je hoofd gegroeid is en dat het patroon doorbroken moet worden. Tips genoeg in dit topic, lijkt me zo. En bij luchtzuigen hoef je echt niet altijd geluid te horen. Haal er iemand bij die er verstand van heeft. Succes
hij is egt niet makelijk als jullie dat soms denkenjannie8 schreef:jullie kennen het paard niet dus ga dan niet oordelen dat 1 2 3 is opgelost als dat zo was plaatsten ik geen topic , zo als ik al eerder zij zijn er verschildende mensen geweest die geen eens bij in de buurt komen omdat ze bang zijn dus ga dan niet praten van ach hij is niet eenkenig want dat is die wel
ik wil best dingen leren maar als zo makelijk gepraat word van dat het zo is opgelost daar kan ik egt effe niet tegen
jannie8 schreef:ik wil wel hulp maar dan aan huis en niet hem weg brengen ik hoef namelijk geen monster trug
M_D_H schreef:dat gebeurd ook niet!!
die proffesionele stallen weten echt wel hoe ze met zo'n paard om moeten gaan,
en nee dat gebeurd niet van uit slaan enz!!
ik snap eigenlijk niet hoe je op die gedachten komt
jannie8 schreef:M_D_H schreef:dat gebeurd ook niet!!
die proffesionele stallen weten echt wel hoe ze met zo'n paard om moeten gaan,
en nee dat gebeurd niet van uit slaan enz!!
ik snap eigenlijk niet hoe je op die gedachten komt
meschien omdat ik vaak paarden koop die slecht leven hebben gehad door slaan![]()
dat heeft deze zo ver ik weet niet geloof me ik heb zo vaak gezien dat mensen als eigenaar er niet bij is lekker de paarden gaan afrossen dat hoor je dan weer via via dus neej ik wil het gewoon aan huis anders heb ik pech dan moet ik me er bij neerlegen dat hij zo is
jannie8 schreef:ik wil wel hulp maar dan aan huis en niet hem weg brengen ik hoef namelijk geen monster trug
dan krijg ik namelijk nooit meer goed zo als ik het wil als dan iemand met bezig is en ik zie dingen die ik niet vinden kunnen wil ik dat ter alle tijden kunnen zegen
M_D_H schreef:njaa ik denk dat het wel mee valt
in ieder geval
waar woon je nu dan?
want ik ben sportmasseur...