Paniek door make-up

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

trustHim

Re: Paniek door make-up

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 20:59

bijzonder maar ik denk dat het idd je make-up geweest is. De eerste x dat ik met een pet op stal kwam was mijn merrie ook nerveus. Nu is ze er aan gewend. Toen ik echter als zwarte piet op stal kwam was alles gewoon ok.

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 21:07

Hihi, wel erg grappig ergens (al is het natuurlijk sneu dat paardje zo schrok). Ik vind zowel de verklaring van de donkere roofdierogen
ElsB schreef:
Kijk je paard maar eens strak aan; wedden dat hij terugdeinst?!? Ze weten dat een roofdier z'n prooi fixeert door er strak naar te kijken. :wow: Dus hoe duidelijker ze je ogen kunnen zien, hoe sterker ze ervan uitgaan dat jij trek hebt in een lekkere paardenbiefstuk! :Y)
als dat het aan de geur van de make-up lag (paarden ruiken toch ook beter dan mensen?) wel zinnig.
Maar ook zijn paarden natuurlijk gewoontedieren. Als je ineens zomaar héél anders eruit ziet en zo de stal of het land inwandeld is dat natuurlijk ook verdacht.

Bij ons vinden ze handschoenen raar, daar blijven ze maar aan ruiken. Voor de rest kijken ze nergens meer van op aangezien ik wel vaker rare fratsen uithaal en ook de eigenaar regelmatig met vreemde voorwerpen rondloopt (werkspullen als ladders, zagen, planken enzo). Er wordt hooguit wat gezucht 'o gut, ze heb weer wat hoor' :roll:
Katten zijn ook typisch. Die van mij vind me doodeng met een handdoek op mijn hoofd, die van mijn moeder deinst terug als ik in korte broek verschijn. Gekke beesten ook. :D

santos17

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 15:10

hahaha, sorry ik moest er erg om lachen.
Indd het klopt wel wat er gezegt wordt over de ogen van een roofdier.

LaVieDivine

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 15:16

je moet een keer in het donker met een petzl-lampje op je hoofd gaan; dan lopen ze pas hard weg!

kan me wel voorstellen dat die make-up je gezicht anders doet ogen en ze zich daar raar bij voelen

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 15:18

Oud topic. Ik tem even.

cloudya

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 16:27

Hihi niet leuk maar ik vond het wel grappig om te lezen.

Om het zeker te weten dat het daaraan lag, nog een keer met veel makeup erheen om te testen.

cloudya

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 16:28

FriesWytske schreef:
Oud topic. Ik tem even.

Oeps...wat betekent dat? Een topic temmen?

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 16:32

Niks bijzonders.....TEM = Tip Een Moderator

Het is nl. niet de bedoeling om op oude topics die al maanden stil liggen nog eens te gaan reageren ;)
Gebeurd verder niks, behalve een slotje op dit topic.

cloudya

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 17:51

Ah okay, bedankt! :-)

AgoyShadow

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 11:56

Ik reed in de bak, langs de bak had iemand een zwarte zonnebril op en de pony waarop ik reed wilde er echt niet langs.. Ik dus een paar voltes gemaakt en toen de vrouw die naast de bak stond haar zonnebril afdeed was het weer helemaal goed.. Misschien heeft het dus toch iets te maken met de ogen..

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 16:26

Topic uit April en dus te oud.
Hier een slotje.