Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Al zou ik waarschijnlijk idd na de 1e keer al zo iets hebben van "he vent, dat doen we niet!" 
Hij noemde het trouwens een "come along" maar ik weet niet of zijn uitleg daarbij pastte. Het is simpel gezegd een strop.... Hangen = geen adem, normaal doen = adem... 
Vreemd, want met mijn paarden (Phara is geen lieverdje bij de smid, we krijgen het er maar niet uit en we proberen toch echt al ruim tien jaar
) is hij heel rustig en vriendelijk, heeft nog geen klap uitgedeeld, zelfs zijn stem niet verheffen... En dan hoor je toch zulke dingen... Tja
Mijn keuze zou het niet zijn zeg ma..... Maar het schijnt dat dat dus ook kan helpen
Al zou ik dan wel met veiligheidsknopen werken dat je hem kan lostrekken alstie van kleur begint te veranderen 
Verschillende mensen bij gehad omdat we het zelf niet opgelost krijgen maar ze geven het allemaal op
Met deze smid gaat het overigens wel een stuk rustiger... We gaan nu stilletjes vermoeden dat we nog maar eens een DA er bij moeten halen... Zowel de smid als wij hebben het idee dat hij misschien wat stijf is in zijn knieën oid (dat het dus pijn doet als ze zijn hoeven hoog opheffen, als ze zijn hoeven niet te hoog opheffen doet hij het nl niet) maar de vorige dierenartsen vonden niets.. Dus misschien iets dat er nu bij gekomen is of iets dat altijd gemist is.... DA moet toch komen voor Pret haar griepsspuit, kan ie ineens effe naar Phara kijken 
(iig ik hoop dat ie ze er niet mee vast zette op de trailer
Lijkt me dat je er wel bij blijft als je ze met zo iets vast zet...)