Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
je kunt ze gratis uit de natuur halen en als je ze met mate geeft kan het geen kwaad. en voor de muur en eventuele schade aan de benen/pezen/gewrichten kun je misschien een rubber mat tegen de wand aantimmeren? een matras is op zich ook wel een optie maar wordt denk ik wel snel vies en gaat stinken. en je hebt nog kans dat ze uit verveling daar aan gaat zitten plukken en dat lijkt me wat minder gezond voor haar om binnen te krijgen. hopelijk kun je met dit advies wat meer?
eigelijk is het dus uiterst vertederend wat jouw paard doet als ik het verhaal van paardentango lees.. ze wil je beschermen! beetje jammer alleen dat ze zichzelf daarmee schaadt.. :S mij oudste merrie heeft er inderdaad ook een handje van andere paarden en mijn honden weg te jagen die volgens haar te dicht bij me in de buurt komen. alleen ZIJ mag dat vind ze.. ik dacht dat het gewoon een bitch was maar er zit dus veel meer achter! leuk om te lezen!
fijn dat ze weer lekker naar buiten kunnen. hopelijk blijft het nu dooien en komt er geen nieuwe sneeuw meer bij!