Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
daphne_11 schreef:ik doe het vrijwillig om hun te helpen....
want ze zouden niet ander kunnen. en ze hebben geen geld meer voor een nieuwe pony want binnenkort beginnen ze met de bouw van de nieuwe stallen & binnenbak ...

daphne_11 schreef:ja ze kunnen het wel betalen dat heb ik verkeerd gezegd sorry,
Maar ze hebben geen plaats meer. En je zou alle pony's pijn doen als je die shetlander zou verkopen want die shetlander was er als allereerste.
en trouwens als iemand anders mijn plaats ineemt omdat ik een tijd niet kan komen,
geef ik deze informatie toch door zodat hij/zij zich daaraan kan aanpassen? of zie ik dat verkeerd?
Pitt25 schreef:misschien vindt ze het gewoon een leuke uitdaging???
Zeker als beestje je na trapt als je valt. Ik had er ook ooit zo een, heb er 2 keer een zware hersenschudding aan over gehouden en heel veel pijn aan mijn rug.
.
), maar vergeet niet dat zodra hij braaf is je hem ook goed beloont door hem even lekker te kriebbelen en lief toe te spreken. Dat bokken als je hem uit de wei haalt komt doordat hij (waarschijnlijk?) alleen uit de wei word gehaalt om te rijden of op stal te gaan, niet iets waar hij zich op verheugt. Pak hem ook eens een keer om te wandelen. Ga hem niet onnodig knuffelen, want volgens mij houd hij daar niet zo van. Maar heelijk wandelen vinden de shetten waar ik tot nu toe mee heb gewerkt echt super lekker, en daar knappen ze goed van op. Je kan dan ook een band op bouwen en je grenzen laten weten.