Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
joyce83 schreef:Paard is een vluchtdier, gevoelige plekken zijn benen en buik. Paard zal altijd zijn benen en buik proberen te beschermen. (geen flauw idee meer waar ik dat een keer gehoord heb).
Kleine shettemonsters zijn op de hoogte van benen en buik... conclusie als ze happen dan happen ze op de zwakke plekken dus zijn ze zeeeeeer gevaarlijk
joyce83 schreef:Paard is een vluchtdier, gevoelige plekken zijn benen en buik. Paard zal altijd zijn benen en buik proberen te beschermen. (geen flauw idee meer waar ik dat een keer gehoord heb).
Kleine shettemonsters zijn op de hoogte van benen en buik... conclusie als ze happen dan happen ze op de zwakke plekken dus zijn ze zeeeeeer gevaarlijk
.
Voor die kleintjes zijn de grote paarden reuzen

(Niet dat die kleine krengen het nodig hebben, want die weten meestal juist hun mannetje wel te staan!).
Schopte hem tegen zn schenen en onder zn buik. Dus als de shetten van de buren soms met ons meewandelen, zie ik de oren al meteen naar achteren gaan. Bang is hij er niet voor, hij wordt er wel boos op