Sassol schreef:Op wat voor manier heeft ie het vorige halster kapotgekregen? Misschien dat ie daardoor weer even de smaak te pakken heeft zeg maar. En is er een verschil tussen het vorige en dit halster? Misschien dat deze zwaarder/scherper aanvoelt achter de oren?
Verder zou ik ook ff checken of het niks fysieks is, als het ineens zo omslaat komt dat niet omdat je geen goeie leider bent. Dan was je dit probleem al veel eerder tegen gekomen. Hoelang heb je hem al?
Loopt ze minder buiten in de wei met dit weer? Daar kunnen paarden ook erg vervelend van worden, hun beweging hebben ze hard nodig! (En dan heb ik het niet over het uurtje rijden of in de stapmolen).
Het halster hing 's ochtends los om z'n hals. Hij loopt 24 op 7 buiten in de wei en kan zich voldoende uitleven. Kan ook zelf in en uit een schuilstal. Het Nieuwe halster is wat dunner. Volgens mij niet scherper(maar ik weet het niet zo zeker). We hebben haar 7 weken. Ze heeft dit nog nooit eerder gedaan, en was altijd al braaf(wel af en toe trekken) bij het lopen. Het is nu net ineens van de laatste week.