Paard loopt me overhoop

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mniekie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-09 18:24

Sorry jongens ik heb een aantal dezelfde berichten geplaatst (ik haat mijn internetverbinding).

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 18:25

Miss_Caroo schreef:
Je paarden hebben echt geen respect voor je.
Ze overleven een keer een klap wel. Paarden onder elkaar doen het nog veel erger toch? Die geven wel rake klappen.
Laat zien dat je de baas bent, niet alleen door klappen te geven maar door te laten zien dat jij een goede leider bent.
Wel blijven volhouden en consequent zijn!

Nogmaals paarden geven pas een klap na zo'n 10-20 waarschuwingen. slaan is dus niet de juiste oplossing!

Cassidy

Re: Paard loopt me overhoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 18:29

Het gaat alleen niet helpen als het paard bij andere verzorgers wel het ongewenste gedrag mag vertonen. Is niet helemaal eerlijk naar het paard toe...

Mniekie

Re: Paard loopt me overhoop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-09 18:42

Nee dat ben ik helemaal met je eens, ik zal de andere verzorgers ook uitleggen dat er echt iets aan gedaan moet worden. Ik hoop maar dat ze het begrijpen

Bari

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 18:45

dots83 schreef:
het is echt niet erg om dr een keer een een klap tegen zn kop te geven hoor. Beter 1 keer goed slaan dan 10 keer zacht en reken maar dat ze er van leren....

zo nu ja, als het zo moet...zal de verhouding al helemaal niet verbeteren. slaan en ook nog eens tegen het hoofd...vind ik geen oplossing. er is duidelijk dat de dominantieverhouding hier niet helemaal klopt.Grondwerk is zeker een aanrader.