chocobroodje schreef:Je andere pony deed het ook maar nu niet meer. Je doet dus stelselmatig iets verkeerd in de opvoeding. Meest logische verklaring is dat jij lager in rang staat. Daar moet je dus aan gaan werken. Zorg dat jij de baas bent. Begin opnieuw met de opvoeding en wees consequent! Nee is nee, en niet misschien.
mijn andere pony heb ik met 5 jaar gekregen, en de opvoeding hebben wij dus niet gedaan.
zou toch vreemd wezen als wij altijd wat verkeerd doen.
we hebben nu al meerdere pony's van 3/4 jaar verkocht aan mensen met jonge kinderen die er alles mee kunnen.
hij is meerdere keren onderzocht, maar er is niks mios met de pony.
ook krijgt ze vaak genoeg fiks op haar fl*kker waarneer ze dat verdient, maar ze trekt zich nergens wat van aan.
ze heeft een keer met gek doen haar kop keihard gestoten aan de deur toen ik haar een tik gaf (ze beet me keihard in m'n bovenarm), ze had een glup in de hoofd en nog bleef ze bijten, niks houd haar tegen.
en geloof me als ik zeg dat ik haar een fikse tik geef dat het geen aai is.
ik sla haar niet onnodig maar als het nodig is, zorg ik wel dat ze er wat van voelt.
maar het heeft allemaal geen nut.
wel is ze 1 dec weer op stal gekomen en eerder was het halster omdoen een ramp, en nou liet ze het rustig toe.
ook het inladen ging zonder trappen, bijten etc