Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
twinkelchw schreef:maak je een grapje?
Moontje1991 schreef:Ninx ik denk dat twinkel iets anders bedoelde.
Ik denkd at ze het raar vindt dat jij de divoza hierover een mail wil sturen omdat ze het mischien gewoon/normaal vindt om een paard te kluisteren?
Of het is bedoelt voor TS de opmerking
Tinky12 schreef:Kluisters zijn in enkele gevallen een werkende oplossing,om nu een bedrijf een boze mail te sturen gaat wel erg ver.Er is blijkbaar vraag naar,dus zit het in het assortiment.
.
Tinky12 schreef:Ninx schreef:Er is ook vraag naar heroine....![]()
Ik bedoel, als de vraag naar iets de 'juistheid' van het gebruik ervan zou moeten aangeven... nee....
Ik vind niet dat je kluisters kunt vergelijken met een wettelijk streng verboden opiaat... geen appels met peren vergelijken.
petitparis schreef:handboeien worden ook voor mensen gebruikt
petitparis schreef:handboeien worden ook voor mensen gebruikt
Moontje1991 schreef:Kluiters voor mensen dan?
Ninx schreef:Het gaat erom dat DE VRAAG niet de juistheid van het gebruik kan verantwoorden... zoals dat voor veel dingen geldt, zoals heroine... Niet direct de meest voor de hand liggende vergelijking, maar die kwam als eerste in mij op...
Moontje1991 schreef:petitparis schreef:handboeien worden ook voor mensen gebruikt
Ja maar voor meerdere doeleinde ik doelde niet op politie gebruik of als spannings verhoger tijdens de sex. (die zijn ook voorzien van een palletje waarmee je jezelf kan losmaken)
Ik doelde op de niet beveiligde die niet voor sex of politie doeleinde zijn
anneliesdj schreef:Maar aangezien TS het vóór etenstijd doet lijkt me dat het paard dan dus slaat. Stel nu dat in die vakantie het paard een half uur later gevoerd werd dan normaal, waarop hij begon te slaan en meteen voer kreeg zodat hij maar stopte.
Hoe denken jullie zoiets op te lossen?