Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
spicegirl schreef:de aanschaf van een shet mag laag zijn ( en dan moet je vaak ook nog laten chippen en een paspoort aanvragen, dus die kosten lopen dan ook al op!), de kosten zijn net zo duur als van een paard. smid, enten en een flinke koliek is dezelfde prijs als bij een paard!
spicegirl schreef:maar dat komt dan nog wel bovenop de 50 euro aanschaf. en die zijn dan niet ge-ent, dus 2 x enten (basis) + 2 x voorrijkosten.is hier dan al gauw 200 eurie.
50 (aanschaf) + (85 chip) + (200 enten) + ontwormen, die dingen worden voor die 50 euro die ze opbrengen ook niet nogeens ontwormd.hoefjes moeten ook nog gedaan...
en dan maar hopen dat ie gezond is.
50 euro klinkt goedkoop, maar dan ben je er nog lange niet...
R.X. schreef:Een Sjet hoefd helemaal niet duur te zijn.
Een geit kost ongeveer 20 euro en een Sjet ongeveer 50,00 euro.
Ik heb ook al een paar keer op paarden gezien die je nog goed als gezeldschapspaard kan houden en die je gratis op mag halen.
Ook gratis Sjetlanders hoor.
Ikzelf ben het totaal niet eens met Cassagrande.
Als jij als mens zijnde alleen maar contact heb met een schildpad wat denk je dan.
O wat ben ik eenzaam, of nou eenzaam ben ik niet, want de schildpad komt elke dag met me tutten.
Wat ik aan wil geven een paard is geen schaap of een geit en spreekt een andere taal.