KiWiKo schreef:waar ergens ligt Brugge? sorrie mijn topografische kennis is niet zo heel goed van Belgie![]()
Haha, dat is echt een van de weinige stadjes in Belgie die de moeite waard is om eens te bekijken...
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
russel schreef:KiWiKo schreef:waar ergens ligt Brugge? sorrie mijn topografische kennis is niet zo heel goed van Belgie![]()
Haha, dat is echt een van de weinige stadjes in Belgie die de moeite waard is om eens te bekijken...![]()

suleilitha schreef:Dat is al drie stukken hout
Toen mijn huidige driejarige nog een twentertje was en ik thuis wat met madam aan het pielen was, in de paddock, wilde mevroi me ook een keer aanvliegen en bijten.
Ik geloof dat het niet slim is als ik in detail vertel wat ik heb gedaan, maar geloof me, het is bij die ene eerste poging gebleven...

ben er ook bij vergeten te vertellen dat hij zelf ook paarden heeft en graag van alles wat doet
Ken hem verders niet, voor vragen ben je
Klopt ook, dier rijd gewoon prima... Het kan gewoon zwaar uittesten zijn, misschien omdat je de eerste weken/maanden zo heerlijk

KiWiKo schreef:als een paard pijn in zn rug heeft dan valt die niet aan op het land, dan is die lastig onder het zadel en in het werk.
) en nouja, ik heb 't ook maar
NHevaVD schreef:ben er ook bij vergeten te vertellen dat hij zelf ook paarden heeft en graag van alles wat doet
Ken hem verders niet, voor vragen ben je
niet bij de goede!Klopt ook, dier rijd gewoon prima... Het kan gewoon zwaar uittesten zijn, misschien omdat je de eerste weken/maanden zo heerlijk
aan 't verwennen was en 't paard je nu gaat testen.. Zo ja, dan mag je wel oppassen en héél duidelijk corrigeren op inderdaad de juiste momenten anders
kan 't écht gevaarlijk worden!