Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Eponastable schreef:Hoi Randal, bedankt voor de tips
hij is met pensioen op vlak van werken en zal nog enkel indien merrie's aangeboden worden, mogen dekken.
Hij is veel te mooi met zijn vlekken om hem te ruinen, ik hoop eerst nog wat nakomelingen te verkrijgen van hem weliswaar niet hier bij ons.
En één merrie met een hengst is ook wat om problemen vragen vind ik, ik hoor vaak genoeg dat hengsten de merrie's verkrachtten idd...
Kijk maar met Bon van Melanie die deed het ook...
Jessix schreef:Geef hem nog even de kans om te wennen. De verandering is groot voor hem geweest.. Van veel paarden om hem heen na weer alleen op een weiland en stal.
hij is nog steeds niet alleen...
Eponastable schreef:Jessix schreef:Geef hem nog even de kans om te wennen. De verandering is groot voor hem geweest.. Van veel paarden om hem heen na weer alleen op een weiland en stal.
Rectificatiehij is nog steeds niet alleen...
Nou ik denk toch dat het aan zijn hormonen ligt want hij staat daar altijd met zijn 5de been klaar...![]()
DA over aangesproken maar door de emoties erna ben ik vergeten er verder over te praten...![]()
Kieke...