Foto reading...wie legt het uit?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

SANNExREBEL

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 09:37

Ik zelf weet persoonlijk niet echt wat ik ervan moet vinden :o .
Dus ik denk dat ik de proef maar op de som ga nemen , ik ga een deze dagen een foto toe sturen van mijn hond .
Want ik weet dat daarover eigenlijk weinig tot eigenlijk niks te vinden is op internet .. En dan maar eens kijken wat ze ervan zeggen }> .

Dus als een van jullie weet waar ik het het beste kan testen , brand los :D

Oja , ik geef nu dus ook nog even niks geen informatie over m`n hond anders word het natuurlijk wel erg gemakkelijk ~~}> :=

Zwelgje

Re: Foto reading...wie legt het uit?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-09 09:44

Sja, dat is voor mij nu precies de reden waarom ik zo terughoudend ben voor een reading van mijn paard. Ik bedoel, zijn wedstrijdresultaten en al zijn kleine dingetjes heb ik hier allemaal wel eens de revue laten passeren. Ik zou het de reader wel erg makkelijk maken namelijk.

SANNExREBEL

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 10:18

Inderdaad .
Daarom neem ik ook m`n hond , daarvan weet ik dat wat ze zegt het niet op internet kan staan := .

Maar ik zou eens rondkijken , heb zonet wel gereageerd op een advertentie van Marktplaats .
Hij was toch gratis hihi :+ .
Dus als ik meer hoor en antwoord heb zou ik het hier wel allemaal neerzetten :list: *D !

Edit *

Net een mail terug gehad !
Omdat ze het gratis aanbied had ze natuurlijk al meerdere aanvragen gehad .
Maar ze gaat een reading voor me doen ! Ik heb over zo ongeveer 3weken een mail terug met de "antwoorden" van mijn hond .
Dus ik wacht netjes af hihi .

Voor de nieuwschierige onderons kan ik al wel vast wat vertellen over m`n hond want ze heb natuurlijk ook al een foto ontvangen ;
De hond heet Paco en is een Rottweiler .
Geslacht en leeftijd hebben we het nog even niet over hihi :+ .
Ik heb 5 vragen gesteld ;
Of Paco ergens pijn heeft .
Hoe Paco de nieuwe situatie vind waarin Paco nu leeft .
Wat Paco mist aan de oude situatie . ( Kunnen namelijk meerdere dingen zijn )
Hoe Paco het vond om mee te gaan met mij en de uitlaatservice .
En als laatste of Paco me verder nog wat wou vertellen .

Dus ik ben zeer benieuwd :D !

marijkedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 16:04

RoosIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 16:05

Heeft arabesk zelf al op pagina 1 gezet!

marijkedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 16:08

Ik zag het nu net ja.
Sorry

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 16:10

Zwelgje schreef:
@pharagirlke: dus jij vindt dat wij (mensen) geketend met de rug naar het vuur zitten en enkel duisternis en schaduwen en echo’s kunnen waarnemen? Diegene die zich weet los te maken en naar het licht gaat, zou bij terugkeer naar de duisternis onbegrepen worden en zelfs als gevaarlijk beschouwd worden.
Bedoel je hiermee dan dat, in dit geval, ‘readers’ zich in het ‘licht’ begeven en derhalve beter in contact staan met hun ziel? Kunnen zij hierdoor ook op een ander niveau communiceren? Met dieren en overledenen?
Het is en blijft allemaal wat abstract, er zijn namelijk nooit bewijzen geleverd dat het ‘hiernamaals’ bestaat. Ik geloof wel dat er mensen zijn die meer in contact staan met hun ‘gevoel’ en ook beter emotie aan gevoel kunnen koppelen.

Zijn er bewijzen geleverd dat het niet bestaat?
Wat ik bedoelde met de "grot" in dit topic en in dit soort discussies, is dat er altijd mensen zijn die iets "laten zien" dat anderen nog niet gezien hebben. Bijgevolg worden ze als idioten gezien, zelfs oplichters, omdat anderen het nog niet gezien hebben en hun eigen ervaringen veiliger vinden. (zo is een mens nu eenmaal, dat is natuur. Dat is overleven. ;) ) Maar weet je, had jij rond de tijd van het jaar 0 beweerd dat er geen God was, hell, ga nog maar een endje verder, had jij rond 1800 beweerd dat er geen God was, dan had je een heel groot probleem. Dan was jij degene die die grot terug binnen kwam en uitgespuugt werd. Snap je wat ik bedoel? Dit zijn discussies zonder einde, discussies waar de ene zegt "jawel want ik heb het gezien" en andere "nee want ik heb het nog niet gezien". Misschien is readen over 200 jaar dusdanig normaal dat, als ze deze discussies terug vinden ze ons keihard uitlachen.

Citaat:
Mijn persoonlijke gedachte is verdeeld, enerzijds hoop ik dat er ‘iets’ is en dat communicatie op een hoger niveau mogelijk is maar anderzijds denk ik ook dat er niets is, misschien om teleurstelling te voorkomen. Het is mens eigen om aan bepaalde uitspraken zelf een bepaalde waarde toe te kennen en ‘gelovers’ zullen altijd wel iets vinden om zichzelf te overtuigen van hun geloof. ‘Niet gelovers’ zullen echter steeds iets vinden wat hen ervan overtuigd dat het allemaal een hoax is.
Ik geloof dat ze dat een ‘self fulfilling prophecy’ noemen.

Dat noemt men inderdaad selfulfilling prophecy. Dat doet elk mens, niet gelovers doen dat als in: bij het kleinste foutje "zie je wel het is fout!" wel gelovers zeggen dan weer bij grove fouten "mwa kan gebeuren want dat is toch juist?". Een geheel eerlijke kritische blik bestaat er niet op dit soort dingen. Vandaar dat het me altijd aan de grot doet denken.... Iedereen gaat uit van zijn eigen ervaringen en de ene verklaart de andere "voor gek" (bij wijze van spreken) omdat ze andere ervaringen hebben. Wie je in de grot plaatst mag je geheel zelf weten, hetzij de readers, hetzij de anti-readers.

Ik vind het overigens wel mooi dat je reageert en er over durft nadenken! :) Vind ik echt super!

Aprils_joke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 00:05

ik geloof er wel er er heeft iemand ooit een foto van mijn paard geraid en ze wist alles zo te vertellen dat ze mishandels is geweest vroeger en uitgehongerd en dat ze daarom een slecht gedrag heel
en ik heb helemaal niks verteld tegen haar alleen haar koos naampje en hoe lang ik haar toen had en er heel echt niks op internet van haar gestaan

Uums

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 01:15

Ik geloof wel in 'zieners', maar die laten zich zelden gebruiken om paardenfoto`s te readen, heb ik het idee :o

De enige keer dat ik in contact kwam met zo iemand werd mijn scepsis meteen aangewakkerd door volslagen ridicule assumpties en analyses. Zo zouden diep gelegen 'deukjes' boven de oogleden bij een paard altijd duiden op een leven vol stress of lijden, zo kon ik tussen de spelfouten door gewaar worden.
In het geval van mijn paard is dat totale onzin :+

alissaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 01:20

ik weet dat jullie allemaal vinden dat ze het op internet vinden bla bla.. maar mijn reading liet dingen zien die ik nergens opzet... en ze echt niet kon weten :)