Pollewoppy schreef:Knijp je in haar nek? Hoe moet ik me dat voorstellen?
Denk je dat ze dat voelt?
Toevallig had ik dat hier ergens gelezen op deze site mja swat
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
vorame schreef:Jij vraagt tips.
Dan krijg je tips en dan wil je die niet horen.
Denk je dat het toeval is dat meerdere personen dezelfde tip geven?
Op de dag dat jou paard een spuitje moet krijgen.
Mail me dan even.
Dan haal ik haar op en dan zet ik haar hier nog in de groep.
Dan heb ik daarna al een ander paard.

Mjay schreef:ik ruik een beetje een penny topic... je bent 18 maar hebt het constant over je mama? en spelfouten die je dan toch niet meer maakt? als je jonger bent of niet weet waar je mee bezig bent zorg er dan voor dat je pony naar iemand gaat die er wwel verstand van heeft
en waarom moet ie nou precies ingeslapen worden?
Stepkeh schreef:vorame schreef:Jij vraagt tips.
Dan krijg je tips en dan wil je die niet horen.
Denk je dat het toeval is dat meerdere personen dezelfde tip geven?
Op de dag dat jou paard een spuitje moet krijgen.
Mail me dan even.
Dan haal ik haar op en dan zet ik haar hier nog in de groep.
Dan heb ik daarna al een ander paard.
Mijn paard zit tussen andere paarden!
Toevallig vraag ik tips om de probleem met dat nastampen, en niet over opfok!
Ik heb mijn mening over dat ze hier blijft en niet naar de opfok gaat, niet iedereen zet zijn paarden op opfok.sommige jaarlingen en veulens enzo wat aan prijskampen deelnemen staan ook niet op de opfok eh daar wordt wel dagelijks uren mee gewerkt en die mogen niet eens op een weide staan.(die hebben helemaal niks aan hun jeugd). Mja als gij alles moet beter weten, mij best!
& hier is mijn paard gelukkig punt

doe het lekker zelf
Wat vervelend gedrag natuurlijk niet ten goede komt. 1x in de week is meer als zat. Voor de rest: consequent, consequent, consequent, consequent.......
Goldie schreef:Buiten zetten in de opfok niks mee doen, en er over 2 jaar weer eens wat mee doen. Onhandelbare en gevaarlijke paarden die worden ingeslapen zijn ook vaak de exemplaren die te vroeg te vaak in handen van mensen zijn geweest.
FriesWytske schreef:Laat een jong dier aub met rust de eerste jaren. Hem/haar alleen in handen nemen als de hoefsmid komt of de dierenarts. En verder alleen zo nu en dan een aai over de bol geven. Ze moeten na hun derde jaar al genoeg aan het werk. Het opvoeden moet je aan de groep overlaten waar die in staat.
wenny1983 schreef:gooi dat dier lekker in de opfok,laat het lekker paard zijn.
xXLianneXx schreef:sjanien schreef:In je profiel staat dat je 9 jaar bent.
huh waar zie jij dat dan? of ben ik nu echt kippig aan het worden want ik zie 18
niet moeilijk te veranderen nietwaar