Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. 
Cassidy schreef:Niet meer opstappen, je paard mankeerd wat. Laten nakijken, alles laten uitpluizen. Dit klinkt naar serieuze pijn, helemaal als het anders zo'n goedzak is.
Jannepauli schreef:Ik zet grote vraagtekens bij dit topic.. in het andere topic van de TS wordt een paard 'deskundig' kapotgereden en nu een paard dat achterover klapt? Hetzelfde paard? Wat is dit voor een ruiter ( als 't die benaming verdient) vraag ik me af....
_l_amanda_l_ schreef:penny alarm of niet: paard grondig laten onderzoeken en dan een deskundige erbij, niet zomaar iemand die "em er wel ff doorheen rijd" mar iemand die ervaring heeft met dat soort problemen oplossen...
femke27 schreef:En wat vinden de eigenaars ervan? Zien ze er de noodzaak van in? Hopelijk voor jou en het paard wel...
femke27 schreef:Dat is er dan 1 van het lijstje dat geschrapt kan worden. Ik blijf dit volgen, en hoop dat voor je dat het allemaal meevalt!
_Brittx3KC schreef:Dit is mss een 'brute' manier,
maar wat met een iets scherper bitje en haar is een keer voor zijn..
Als ze steigert, is EEN keer een snok geve zoda ze t voelt, mt da scherp bitj dan.
Of haar zelf is achtrover trekke? Haar daar dus ook voor mee zijn..
Veel succes
Cassidy schreef:Niet meer opstappen, je paard mankeerd wat. Laten nakijken, alles laten uitpluizen. Dit klinkt naar serieuze pijn, helemaal als het anders zo'n goedzak is.