Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
kiddes schreef:@helina0611 de mijnde doet het dus nou nog dat knakken zal dat door de stijfheid nog komen?omdat je zei dat de jouwe dat ook gedaan heeft...
kiddes schreef:@crossmonster,ik weet het zekers hoor,dit is echt anders als hij op de wasplaats staat op rust,sta ik in de bak op rust,eerder echt nooit gedaan,mij valt het echt op dat het hem nog niet lekker zit..zeg maar
unamie schreef:Op rust staan (met de hakken tegen elkaar) kan wijzen op bekken/rug problemen!
Ook als paarden (in ruststand) hun benen verder onder de massa zetten kan dat duiden op bekken/rug problemen
Spierproblemen gaan in tegenstelling wat hier gezegt word niet vanzelf over!!
knopen/verklevingen verdwijnen niet zo maar ,die kun je wegmasseren door stevig en diep op de spier in te werken
Ga eens met je paard naar een goede paardendierenarts die ook de wervelkolom na kan kijken (bv Rodinde, Schepers, Teun sterk)
Als er niets aan de hand blijkt te zijn, zou ik het paard eens na laten kijken door iemand van http://www.happy-athlete.nl
spierproblemen worden vaak volkomen over het hoofd gezien met alle gevolgen van dien!!
niets voor niets loopt meer de helft van de paarden op wedstrijden kreupel of onregelmatig in de wendingen als gevolg van spier en andere problemen (door trauma's in het verleden)
blijkbaar weten veel mensen niet dat deze vrij makkelijk en snel op te lossen zijn!
unamie schreef:Het er voorzichtig uitrijden...wat een slecht advies!![]()
In dit geval zou ik naar een Manueel gaan die ook Dierenarts is om dingen uit te sluiten