welke keuze moet ik maken.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

janne

Re: welke keuze moet ik maken.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-09 16:51

iedereen die ik over die stal hoor is super enthausiast over hoe er voor je paard gezorgt word en dat het gewoon super is.
ik ben er al een keer wezen kijken een tijd geleden en toen was er een goede sfeer.
het is er ruim veel licht goede ventilatie.
en ondanks dat er veel paarden staan hoor ik van iedereen dat het nooit echt druk is en dat je soms alleen in de bak rijd.

hafjegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 18:55

ik zou zeggen doen!
ik moest vroeger 3 kwartier met de auto om bij mn paarden te komen. 10 minuten is niks inderdaad. en alles is er zoveel beter als je het kan betalen zou ik het wel doen. het is belangrijk dat je plezier hebt met je paardje, en zo te horen kan je dat meer en beter bij die andere stal.

succes in elk geval.

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 17:37

Die 7 minuutjes verschil maken dan ook niet uit, ik neem aan dat je dat voor je paard overhebt?
Waarom ga je eigenlijk dan wel met dat ander paard in het bos rijden en niet me je eigen paard, ondanks dat je weet dat hij/zij dat leukvind?
Af en toe een sprongetje is altijd goed voor een paard, daar worden de spieren soepel van en daar blijven ze ook soepel van.
Ook is het natuurlijk goed voor de afwisseling, wij zelf zouden het ook niet leukvinden om elke dag standaard hetzelfde te doen.

Ik zou dus toch voor de andere stal kiezen, dan maar wat meer betalen en wat verder rijden... Je hebt het beste voor je paard over toch?
Ook blijft het zo ook leuk voor jezelf, door de afwisseling...

janne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-09 11:48

ik ga me maar gewoon op de wachtlijst zetten je kan altijd nog nee zeggen.
zaterdag toevallig met eem vriendinnetje die niets met paarden heeft er langs gereden die zei het schijnt dat dit zon goede stalling is met het bos lekker dichtbij.
ik had met haar nog geen woord over paarden gewisseld.
toen zei ze dat het voor mij ook wel leuk zou zijn en dat ik daar maar moest gaan staan.

naomi_mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 22:57

Zelf zou ik gaan.
10 minuten kan je zo weer inhalen, en als je het naar je zin hebt op die andere stal, en alles kan betalen...

janne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-09 21:53

ik ben er vandaag heen gereden een vriendin van vroeger staat dr en vroeg me om eens te komen kijken naar haar paardje,ik heb er 8 min over gereden en het was redelijk druk op de weg.
zei vertelde dat ze zelf uit mestte en zelf voerde en verder mag je gebruik maken van binnenbak buitenbakken solarium paddock weiland en longeering sto en ruwvoer spoelplaatst enting en wormenkuren en ze betaald 245.
dit is 15 euro meer dan ik nu betaal voor meer facceliteiten.
dat zelf uitmesten vind ik no problem mijn paard is niet zo heel vies als je m goed uitmest dus dat kost me 5 min ongeveer,je mag er veel stro indoen.
en smorgens voeren de eigenaren van de stalling dan zet je je eten klaar in een bakje en gooien hun het in de bak.
savonds moet je zelf voeren.
maar zei zit ook met late diensten en ze vertelde dat dat geen probleem is omdat er altijd wel iemand savonds is die het in wil gooien en desnoods schrijf je het op het bord wat in de stal hangt,haar paard is altijd netjes gevoerd zei ze.
en het voordeel van zelf voeren is dat je per dag kan kijken wat hij nodig heeft als je bv ziek ben dat hij dan niet een stoot sportbrok krijgt bv.
verder vond ik het er vanmorgen absoluut niet druk er zijn denk ik 10 mensen geweest om te rijden maar omdat je 3 bakken heb heb je inder daad geen last van elkaar.
ik ben er nog blijer van geworden haha.

nikki_fries

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 14:33

Mooi zo dat je er blijer van geworden bent!!!

janne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-09 23:54

kleine update ik ben gebeld en kan eind augustus terecht.
echt helemaal super.
ben al n paar keer het bos daar ingeweest met een paard met een vriendinnetje die daar ook staat (niet die stal)
heb weer heerlijk genoten van het in het bos rijden.
en ik weet zeker dat mijn paard er ook van gaat genieten.
goede keus heb ik gemaakt :D