Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
geerke schreef:edit...weer gekeken..ik bedoel links voor....als een paard achter kreupeld kun je dat nooit en te nimmer op een volte zien...dan moet iemand rechtuit draven en dan zie je het...anders niet..
Dan weet je het iig zeker. Whinnylando schreef:geerke schreef:edit...weer gekeken..ik bedoel links voor....als een paard achter kreupeld kun je dat nooit en te nimmer op een volte zien...dan moet iemand rechtuit draven en dan zie je het...anders niet..
Hij valt toch op linksvoor ?? Die uitleg die jij nu geeft vind ik wel de meest onverklaarbare en uit de lucht gegrepen opmerking die ik gelezen heb tot nu toe op bokt... ik ben geen DA maar van deze verklaring kan ik toch wel zeggen dat hij niet klopt.
Paarden lopen, maar kreupelen ook diagonaal...
geerke schreef:dat zeg ik ook niet...het is alleen heel moeilijk vanaf de zijkant te beoordelen welke kant er achter zakt....maar volgens mij is het linksvoor...
als ts hem op de linkerhand longeert en dat even wil filmen,en dan een redelijk kleine circel...dan ben ik heel benieuwd hoe dat eruit ziet....een rondje is genoeg...het beestje is genoeg geforceerd nu....
sterkte ermee TS! ik ben benieuwd wat de da zegt
crossmonster schreef:geerke schreef:dat zeg ik ook niet...het is alleen heel moeilijk vanaf de zijkant te beoordelen welke kant er achter zakt....maar volgens mij is het linksvoor...
als ts hem op de linkerhand longeert en dat even wil filmen,en dan een redelijk kleine circel...dan ben ik heel benieuwd hoe dat eruit ziet....een rondje is genoeg...het beestje is genoeg geforceerd nu....
sterkte ermee TS! ik ben benieuwd wat de da zegt
Ahum, dat ze dat dier dus even NIET meer longeerd, laat het kreupelheidsonderzoek ajb aan de dierenarts over!
Slechtste advies wat ik hier op bokt gelezen heb zeg...