Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
ris schreef:Haha ik zie hem al voor me liefe pony zou je mischien voortaan niet meer willen ontsnappen ik vindt dit namelijk niet zo fijn.
Maar inderdaad even een melding van maken.
HRE schreef:dat je daar het lef voor hebt, om als stagiare een paard te schoppen ...

HRE schreef:dat je daar het lef voor hebt, om als stagiare een paard te schoppen ...
Waarom zou dat niet mogen.. ik heb hier wel eens stagiares lopen.. als die dat zouden doen zouden ze echt geen problemen met mij krijgen.. ligt er natuurlijk wel aan waarom diegene het deed.Yeyo schreef:paarden trappen volgens mij doorgaans tegen de borst en kont, als een paard voluit tegen een ribbenkast zou trappen van een ander paard dan kan je m afvoeren denk?

)marialva schreef:echt waar wat een *****ik zou dat mens toch een ongeloofelijke knal tegen haar hoofd verkopen
ID als een pony ontsnapt is dat meestal je eigen schuld! maar om nou een weerloos dier zo te schoppen? bah zeg wat misselijk....
als ik die pony zelf was geweest had ik ze vol met mn achterbenen terug geschopt zo op dr platje
en wat meerdere al zeggen meld het bij de manege eigenaar of zeg het zelf tegen haar dat je het niet eens ben met haar manier van doen![]()
triest dit soort mensen! hoop dat het met de pony goed komt en geef ze maar namens ons een knuffel en een lekker koekje