Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Axel_Valerie schreef:ja daar dacht ik eerst aan.. Ken zo'n shetje die dat ook doet.. Die heeft met bepaalde mensen nergens last van..
Maar foto's maken is vrij duur omdat ze dan naar een kliniek moet waarschijnlijk...
Soms is ataxie niet te zien aan de achterhand, vooral niet als het net geconstateerd is.. Maar ik denk ook niet echt aan ataxie...
miek140 schreef:Huh wat gek zeg!
Hoe oud is de pony? Kan je dr wat meer over vertellen? Je hebt dr als jaarling gekocht zeg je? Waar is ze vandaan gekomen?
Foto's maken zou idd kunnen, maar op dit moment heb jij niet de verantwoordelijkheid voor de pony. Ik snap wel dat je je verantwoordelijk voelt, maar het is gewoon niet jou pony dus je kan er niets aan doen.
Ik zou de mensen adviseren naar de DA te luisteren, die kan na een klinisch onderzoek vaak veel meer zeggen dan wij hier vanachter een schermpje kunnen zeggen nav een subjectieve waarneming.
Hou ons zeker op de hoogte wat er nu verder gaat gebeuren!
miek140 schreef:Ja zeker!
En als een DA tegen mij zou zeggen over een pony dat het aanstellerij is, zou ik ook zéker een second opinion aanvragen. Ik geloof daar namelijk niet zo in.
Ik geloof wel dat er onder de paarden ook geestesziekten zijn, net als onder de mensen.
Maar aangezien deze pony nog nooit zoiets heeft gedaan zal dat ook niet aan de orde zijn...
Axel_Valerie schreef:Nou lekker stom! maar toen liet de pony zich ook vallen of iets dergelijks??