Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
KiWiKo schreef:welnee, een shet kost niks meer geld of tiijd

KiWiKo schreef:ik zeg niet dat je een slechte paardeneigenaar bent, ik zeg slechts dat als je de kosten niet kan dragen om jouw paard dat te geven waar die behoefte aan heeft, dat je dan niet aan dit paard moet beginnen,........
shet heeft niet zoveel nodig.......... en als je die kosten al net kan dragen dan wil ik de dag niet afwachten dat je paard een post van 4000 euro vanwege een koliekje moet gaan dragen.........

Wanneer mijn paard ziek wordt, kan ik dat makkelijk ophoesten. Zoals ik al zei, mijn haflinger heeft al eens koliek gehad en toen is dat ook makkelijk gegaan.
Pistasche schreef:KiWiKo schreef:ik zeg niet dat je een slechte paardeneigenaar bent, ik zeg slechts dat als je de kosten niet kan dragen om jouw paard dat te geven waar die behoefte aan heeft, dat je dan niet aan dit paard moet beginnen,........
shet heeft niet zoveel nodig.......... en als je die kosten al net kan dragen dan wil ik de dag niet afwachten dat je paard een post van 4000 euro vanwege een koliekje moet gaan dragen.........
Dat dacht ik met die van ons ook, nou dat is toch wel even heel anders gegaan..
KiWiKo schreef:als je zoveel moet betalen voor een grasmaaier/gezelschapsmaatje erbij dan is dat meer dan buitenproportioneel............
Poenarie schreef:Wil je nu je paard gaan belonen als jij terug komt? Dan denkt ie toch alsnog dat ie het goed doet?
Suuzert schreef:Denk dat ze je een beetje als jong en onbezonnen aanzien Kiwiko
Ts, het is toch eigenlijk heel simpel? Je weet nu waarom je paard blijft rennen, hij heeft het nodig. Dus zoek een plek waarbij je hem dat kan geven. Simpel
O nu wil je gaan belonen? Met snoepjes zeker? Je kunt je ogen sluiten voor wat je paard je wilt vertellen, maar zo komt er niets van. Geloof me maar. Ik wil je nog wel eens horen over een paar jaar, als dat paard er dan nog staat bij je.