Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

daantjuhhh schreef:Wij hebben een merrie, die met der tut op de hoek van der voerbak gaat " rijden" om het zo maar te noemen.
Ze kreunt er dan ook bij, met der ogen dicht.
Ook poept ze met der kont tegen de muur.
Dan gaat ze met der benen wijdt tegen de muur staat en gaat poepen, vervolgens beweegt ze wat heen en weer.
Heerlijk vind ze dat????
Rare merrie hoor.
Wij moeten er ook altijd wel om lachen, maar soms dan zijn we der ook wel een beetje zat.
@Wake-Up, ook ruinen kunnen wel klaar komen.
Ze zijn alleen niet meer vruchtbaar.
Mijn ruin dekt ook nog gewoon.
knooopje schreef:haha ja heel veel paarden doen dit![]()
ik heb op een stal gewerkt en daar stond een hengst en die sloeg echt alles!
ze hadden mij al voor hem gewaarschuwd...hij deed dat kunstje vaak met opzadelen.....
nou ik had hem op de vrachtwagen gezet en wou bandages om draaien en ja hoor ding er uit...nou is dat nog niet zo apart haha.
maar vervolgens....zakt ie door zijn achterbenen en repelt zichzelf tussen de voorbenen,nou de hele vrachtwagen schudde heen en weer en een kabaal!..nou ik schaamde me dood voor dat paard!
heb deze vorm ook nooit eerder mee gemaakt en ook nooit weer gezien haha.
de hengst was trouwens de dekhengst michael.

knooopje schreef:haha ja heel veel paarden doen dit![]()
ik heb op een stal gewerkt en daar stond een hengst en die sloeg echt alles!
ze hadden mij al voor hem gewaarschuwd...hij deed dat kunstje vaak met opzadelen.....
nou ik had hem op de vrachtwagen gezet en wou bandages om draaien en ja hoor ding er uit...nou is dat nog niet zo apart haha.
maar vervolgens....zakt ie door zijn achterbenen en repelt zichzelf tussen de voorbenen,nou de hele vrachtwagen schudde heen en weer en een kabaal!..nou ik schaamde me dood voor dat paard!
heb deze vorm ook nooit eerder mee gemaakt en ook nooit weer gezien haha.
de hengst was trouwens de dekhengst michael.
_Bitje_ schreef:oh wat erg!Nou ik kende een fries en die is zo vreselijk met haar hengstigheid.
Een meisje deed haar in de binnenbak en de fries was hengstig, ze stond achter de fries en je raad
het al,....ze straalde het zo over haar heen,...oh nog nooit zo hard gelachen!!