Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

poiuytreem schreef:werken een het dominantie probleem?
Dit paard laat merken dat hij zich niet prettig voelt, dan is hij niet meteen dominant.
, maar TS schrijft zelf het volgendeitsmi schreef:... Tot zijn 5e jaar niks hoeven doen, alles mag ( maar dan ook echt alles). hij is dus nu stront vervelend in de omgang...
... Als je hem negeert helpt het niet, dan gaat hij gewoon door. Als je hem op zn flikker geeft, helpt het 3 minuten, Dan is hij van de schrik bekomen en gaat hij weer verder...
.
. Sterre schreef:poiuytreem schreef:werken een het dominantie probleem?
Dit paard laat merken dat hij zich niet prettig voelt, dan is hij niet meteen dominant.
Niet meteen, nee, maar TS schrijft zelf het volgende
itsmi schreef:... Tot zijn 5e jaar niks hoeven doen, alles mag ( maar dan ook echt alles). hij is dus nu stront vervelend in de omgang...
... Als je hem negeert helpt het niet, dan gaat hij gewoon door. Als je hem op zn flikker geeft, helpt het 3 minuten, Dan is hij van de schrik bekomen en gaat hij weer verder...
... en daar zie ik wel degelijk een dominantie probleem.
*Itsmi, mijn post naar jou toe was zeker niet negatief gemeend.
En je moet ergens beginnen. Kijk wat hij leuk vind om te doen, en misschien veranderd hij dan wel helemaal in de omgang. Van elk paard valt wat te maken, ook al doet hij zo raar, ik denk dat overal een reden voor is
, wat betaal je hiervoor ??? Misschien zou ik toch nog extra jobke nemen in crisis tijden. Sul die kan dat zeker ook als ze in haar nen goeien is ... zoals die tuinslang lig ik kreupel van het idee alleen al. Maar werken zal het zeker!!