kent geen bandages

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Nivada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-09 20:04

Love_Sanne schreef:
Je moet het toch een keer leren?

Mee eens.

Ben gelukkig niet op me achter hoofd gevallen en me erin verdiept voordat ik wat ga vragen. Zit niet voor niets op die forum om het één en ander op te zoeken en soms kun je het niet vinden dus dan vraag je het.

Ik had al reacties verwacht zoals: waarom/is schadelijk enz..

Had ook al een PB gehad van iemand anders die me ervoor waarschuwde. Heel lief dat jullie bezorgt zijn om het paard maar ik ben net zo en zal dan ook echt niet iets doen wat kwaad kan.

De bandages worden alleen gebruikt voor een mooie foto en niet echt om te rijden, want daar heb ik beschermers voor. (nouja nu nog alleen 3 in 1 beschermers voor de voorbenen, maar andere voor ook achter komen eraan) En de beschermers zijn er omdat ze strijkt, dus niet bepaald nutteloos.

Sentido

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 20:09

Dorienn schreef:
gewoon omdoen en rijden. Na enkele minuten wennen ze eraan. Mijn pony had toen een hoge knieactie :+

Mmmh dit hoef ik dus echt niet te proberen met mijn paard. Dat is normaal al een wandelende tijdbom, dus die zal waarschijnlijk ontploffen.

Ik zou iemand je eerst even uit laten leggen hoe bandages precies horen te zitten. Verder zal het bij dit paard niet een groot probleem zal aangezien ze al wel 3 in 1 beschermers om heeft gehad. Alleen achter is wat twijfelachtig, maar dan zou ik eerst beginnen met strijklappen, die heb je zo om. :)

Nivada

Re: kent geen bandages

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-09 20:11

Had op internet al gezien hoe je ze om kunt doen, helaas is er bij mij niemand die ik ken die het wel kent, dus zal het zelf moeten proberen.

Gewoon een keer 1 voorbeen oefenen lijkt me voor de 1ste keer genoeg en als dat ene been dan goed gaat pas de rest. (lijkt mij het meest logisch)