Klinkt als een leuk stel samen, gaat vast goed!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
). Toen toch maar even geroepen naar hem en was ie meteen klaar. Maar Odil zet 'm dus echt tot actie aan vrees ik, domme merrie.
anneliesdj schreef:JWel zou ik even goed opletten of hij niet aan haar manen en/of staart gaat knabbelen, veel ruinen doen dat bij merrie's die zich zo opdringen.
Ik heb hem maar 1 keer apart hoeven zetten, omdat die 2 de hele dag polonaise aan het lopen waren. Verder houd hij er na een keer of 2 wel mee op. Let er wel op de dat merrie het niet onprettig vind, ik heb hier een keer meegemaakt dat een ruintje hier een stukje penis miste omdat een merrie het spuugzat werd en hem daarin beet
deze 2 zijn uit elkaar gezet totdat de merrie weer minder hengstig was.
). 
simodi schreef:janjaffa schreef:hoe is dat eigenlijk gegaan?
Ik snap je vraag ook niet ...?
simodi schreef:Wizewo: ha ha !![]()
Joyfordogs: dat is ook de reden dat we dit proberen, mijn 2 merries staan normaal altijd samen in de paddock en hij alleen, dus een vriendje/vriendinnetje leek ons wel zo gezellig. Het werd ook errug gezellig dus!![]()
Vanmiddag gaan we het waarschijnlijk nog eens een keer proberen, merrie is nu nier meer hengstig (al kan dat zo weer terug zijn weet ik uit ervaring).