Hier heb je veel mensen die eens met de veulentjes gaan wandelen. Zie je zo 5 veulentjes achter elkaar marcheren, heel schattig.
edit: hier is het topic. Dit paard was 2,5jaar
een jaar lang aan rare voorwerpen onderworpen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Dagie schreef:Nouja ieder ze eigen mening.. maar een paard word nog het best opgevoed door ze soortgenootjesdus lekker het land op en als die 2,5 /3 jaar is ..er lekker mee aan het werk... maar is mij mening hoor
Dagie schreef:Nouja ieder ze eigen mening.. maar een paard word nog het best opgevoed door ze soortgenootjesdus lekker het land op en als die 2,5 /3 jaar is ..er lekker mee aan het werk... maar is mij mening hoor
Als je je paard als 3jarige uit de opfok haalt leer je hem het meelopen enz. in éen week aan. Tootz schreef:Hier nog 1 die het bullshit vind.. Leer jij een 3 jarige die niet veel in de hand is geweest maar eens netjes naast je te lopen en maar eens voetje geven.... Mag je wel geluk hebben als je er 1 hebt die niet gelijk over je heen denderd. Als ze nog kleiner zijn zijn ze nog wat beter te hanteren. En al helemaal als het er 1 is die nu al aan de brutale kant is.... En dan moet alles inneens gaan gebeuren als hij 3 is?Dan moet hij oppeens gaan luisteren na 3 jaar gewoon niks hebben hoeven doen.....
blabla
Gewoon geen dagen mee bezig zijn dan komt alles goed!
westernjo schreef:het is niet eerlijk om een 3 jarige ineens in training te nemen, een beetje voorbereiding op wat er komen gaat is veel eerlijker vind ik.
westernjo schreef:het is niet eerlijk om een 3 jarige ineens in training te nemen, een beetje voorbereiding op wat er komen gaat is veel eerlijker vind ik.