, ik dacht dat ze mischien hierdoor wat minder angst zou krijgen. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
heaven schreef:maar als het paard geen respeckt heeft voor je?
dan walsen ze ook door je heen?

Aangezien dit paard voor mij niet klein was ging ik aan dr neus hangen met mn lichaam voor haar borst totdat ze stilstond, en dan zo langzaam aan stapten we de stal in. Na een tijdje liep ze zo rustig naast me de stal in. 
criollolover schreef:beantsje schreef:Inderdaad, als een paard letterlijk over je heen gaat walsen, dan zou ik zeggen; neem een flinke bezem en mep hem terug!
thanks!!

criollolover schreef:ik laat haar nu maar de stal instormen....niet goed maar 4 hoeven in je rug is ook niet plezierig
heaven schreef:in mijn profiel de ena laatste foto...
mooie foto zou je zeggen?neej want hier komt ze doelbewust op je afrennen om eff lekker met je te spelen...
eigelijk om je keihard omver te lopen
heaven schreef:criollolover schreef:ik laat haar nu maar de stal instormen....niet goed maar 4 hoeven in je rug is ook niet plezierig
oei oei oei, ze heeft al aardig gewonnen.....jammer hoor
heaven schreef:criollolover schreef:ik laat haar nu maar de stal instormen....niet goed maar 4 hoeven in je rug is ook niet plezierig
oei oei oei, ze heeft al aardig gewonnen.....jammer hoor
Vjestagirl schreef:heaven schreef:in mijn profiel de ena laatste foto...
mooie foto zou je zeggen?neej want hier komt ze doelbewust op je afrennen om eff lekker met je te spelen...
eigelijk om je keihard omver te lopen
GRONDWERK! JOIN-UP!
Dit paard heeft GEEN respect voor jou. 0,0. Dit kun je zo laten, dit kun je proberen eruit te slaan (en ik vermoed dat je dat verliest, als je paard zo dominant is slaan ze terug en zij slaan harder) of je kunt er gewoon gericht wat aan doen.