pony heeft moeite met aan de teugel lopen.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

mick75

Re: pony heeft moeite met aan de teugel lopen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 21:34

Om heel eerlijk te zijn stel ik ook vraagtekens bij de eigenaren van deze paarden. Ik zal mijn paard niet snel in handen geven van een 12-jarige (no offence), omdat het risico me te groot is. En ik heb een recreatieknol! Juist bij meisjes van jouw leeftijd die al een paar jaartjes op de manege rijden is het risico van zelfoverschatting vrij groot en eerlijk gezegd ben je daar ook een mooi voorbeeld van. Waar zijn die eigenaren? Hoe verantwoordelijk zijn die bezig jou hun paard tijdens hun vakantie toe te vertrouwen? Weten ze wel wat je eigenlijk allemaal uitvreet met hun paard? Vinden die het zomaar goed dat je zonder les te nemen op hun paard wel hun redelijk hoog opgeleide paarden rijdt? Ik bedoel, ik zou eisen dat je les neemt op MIJN paard als je die zou bijrijden/ verzorgen, zodat je mijn paard zo goed mogelijk leert kennen. Jammer voor je manegelessen die o zo gezellig zijn, welzijn van paardje gaat dan even voor.

Judje

Re: pony heeft moeite met aan de teugel lopen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 11:06