Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
aerdenhout1 schreef:Nogmaals...onzin! Heeft dus duidelijk met de rigenaar ( de manege eigenaar) te maken. Elke manege ruiter zou normaal gesproken het zelfde moeten doen op willekeurig welk paard dan ook.
Niets geen verwarring dan! Het is dus de manege eigenaar of diegeen die les geeft, die duidelijk moet maken welke hulpen je moet geven. Dat dat dan af en toe niet lukt is weer een ander verhaal.

Mik_ schreef:Maar ook dat paard had gigantisch pijn.
Misschien heeft Aerdenhout ergens wel gelijk. Op ten duur kan elk paard wel in de manegeles lopen, met een passende ruiter natuurlijk. En passend tuig, etc. Zonder pijn dus.
Is A. trouwens wie ik denk dat het is? Hoe komt zij er op dan? En rijdt ze er nog steeds op?

Bizzybijtje schreef:Als ik eerlijk, maar dan ook HEEL eerlijk ben, geloof ik vrij weinig van dit verhaal. Tuurlijk kan een manegepaard zo doen, maar geen één manege-eigenaar is zo achterlijk om een paard te houden die iemand met een beetje pech het ziekenhuis in kan sturen... En dat een 14-jarige (de TS) dat paard dan wél aankan ipv de instructie, die hoogstwaarschijnlijk een stuk meer ervaring heeft, die dat hier blijkbaar niet zou kunnen. Sorry, maar ik geloof het niet.