) toch zeker niet nodig voor bevestiging?Het is inderdaad een pony met een hoog kwijlgehalte zo aan de fotos te zien, maar wat dan nog? Zolang jullie het samen fijn hebben...
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) toch zeker niet nodig voor bevestiging?

Silence schreef:Het is wel duidelijk dat hij het leuker vind zoals het nu gaat.
Maar dat kan misschien ook komen, doordat ik niet echt hard met hem werk in de bak.
Ik wil volgend jaar ook wel starten hoor aliealie, maar dan echt voor de ervaring

. Van mijn merrie wordt ook gezegd dat ik zou moeten gaan starten. Nou, dat hebben ze vroeger gedaan en ze is er veel te gestresst voor. Doe ik haar echt geen plezier mee al kan ze nog zo fijn lopen. Wij genieten meer van een mooie duinrit dan van een wedstrijd. Het gaat toch om lol met je knol, wat een ander ook zegt. 
Waarom dan steeds die twijfels meid? Jouw pony geeft wel aan dat het goed met hem gaat en dat het goed zit tussen jullie. Ik denk dat daar geen sportcarriere aan kan tippen. 

Silence schreef:En dan ga ik inderdaad twijfelen, ondanks dat hij het voor mijn gevoel wel super vind.
).