Mijn paarden zijn koudbloeden, dus een beetje lomp en afentoe traag van begrip. Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Mijn paarden zijn koudbloeden, dus een beetje lomp en afentoe traag van begrip.
en dit was op dat moment mijn enige berijk.
En daarbij vind ik ook dat elk paard zijn eigen manier heeft waarop de straffen goed terecht komen zegmaar. Bij de lomperikken kom je er meestal niet met een brul en bij de stresskippies maak je meer stuk dan heel met een tik
)) en dan geen klap krijgen, dan gaan ze het juist meer doen. als die haf je omverloopt en ze geeft geen klap dan zeg ik als je niet een klap geeft doet ie het volgende keer weer. neee is dan het antwoord, dat is zielig. nou volgens mij is het zielig als jij onder een paard komt dan dat jou paard een mep krijgt en het misschien niet meer doet. nou als die haf stront vervelend wordt omdat ze niks doet is het niet mijn probleem. een andere vriendin denkt er precies hetzelfde over, maar nee een klap geven is ZIELIG! niet dus
achter... wij hebben vaker in deze discussie gezeten
en moet je de fout altijd bij jezelf zoeken......

Echwel schreef:Ik denk dat die beet mij meer pijn deed dan dat ik haar had kunnen doen![]()
Nee ik zal met haar gaan praten.
\Had je daar behoefte aan?
Luchtte het op?/

) Qimm schreef:paard op de sofa 'hoe was de relatie met je moeder...?'
Echwel schreef:Qimm schreef:paard op de sofa 'hoe was de relatie met je moeder...?'
Dan antwoord ze dat is dat kreng wat hiernaast in de stal staat![]()
)