Je hebt groot gelijk. En er is een verschil tussen longeren en longeren he. Paar rondjes stappen kan geen kwaad. Mocht je er nog achter komen wat het "geheim" is van dit super brave paard dan hoor ik het wel he
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Je hebt groot gelijk. En er is een verschil tussen longeren en longeren he. Paar rondjes stappen kan geen kwaad. Mocht je er nog achter komen wat het "geheim" is van dit super brave paard dan hoor ik het wel he

Myour schreef:@ roosje1987: ik herken hem wel iets in jouw paard, maar de mijne reageert nu zeker wel op z'n omgeving. Hij gaat heel graag de interactie aan met andere paarden, maar na een half uurtje ofzo heeft hij toch zoiets van: eten, iets anders. Ik doe vrijwel alles wat jij ook doet, behalve erop gaan zitten, daar vind ik 'm simpelweg nog te smal voor.
KiWiKo schreef:jahoor ze zijn er![]()
daar stap je bij wijze van zo op, en je rijd er zo mee weg
heerlijkKoesteren!!!!
Hoewel dat na 10 minuten ook weer over was. Het verschild heel veel per paard denk ik en natuurlijk het vertrouwen in jouw, mijn jaarling komt vanaf 4 weken al bijna dagelijks in handen en we hebben al heel veel samen gewandeld ed.

bedankt voor alle reacties alvast 
zou 't nou echt zo'n sukkel zijn?