Dringent hulp gevraagd

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Billy

Re: Dringent hulp gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 20:29

Lekker handig, kun ej nog een kopstoot krijgen ook en je tandjes kwijtraken.....

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 20:29

breezy302 schreef:
in ze oor

lache, die van mij is 176 hoog............ kom een soort van niet bij zijn oor op dat moment Haha!

Pilgrim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 20:30

In het oor of in de hals, halverwege.

Crash

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-08 20:30

Billy schreef:
Lekker handig, kun ej nog een kopstoot krijgen ook en je tandjes kwijtraken.....

Inderdaad ... Ik wil niet dat hij dit bij mij of Nog erger ... bij de andere stalgenoten doet ...

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 20:30

Is die piranha van je al wel geruind? Anders wil ballen hakken ook nog wel een optie zijn....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 20:31

KiWiKo schreef:
breezy302 schreef:
in ze oor

lache, die van mij is 176 hoog............ kom een soort van niet bij zijn oor op dat moment Haha!

hahaha ja daar had ik niet aan gedacht!

Crash

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-08 20:33

Billy schreef:
Is die piranha van je al wel geruind? Anders wil ballen hakken ook nog wel een optie zijn....

Wahahaha .... Ballen zijn gahakt toen die 2 en half was ... ongeveer een jaar geleden dus Knipoog

MSophie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 20:33

misschien heeft hij iets aan zijn gebit? is die nog laat aan wisselen of heeft hij pijn??

mijn 1,5 jarige merrie doet het ook maar zij is aan wisselen uiterraad laat ik het niet toe.. maar ik ben bezig het op comando te zetten dus dat ze dingen gaat vastpakken dit schijnt goed te helpen en dat ze het uiteindelijk afleren
zelf ben ik niet van het slaan en zal eigenlijk altijd een andere oplossing zoeken !
Als ik bij mijn andere pony sla.. kan ik verwachten dat zij gaat slaan met haar voorbenen niet direct erna maar ze onthoud het wel !
Dit is niet omdat zij geen respect voor mij heeft maar zij is er niet van gedient om geslagen te worden en ik kan daar heel goed inkomen !

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 20:35

Billy schreef:

haha jou opmerking schoot meteen in de lach toen ik hem las geweldig

Crash

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-08 20:35

MSophie schreef:
misschien heeft hij iets aan zijn gebit? is die nog laat aan wisselen of heeft hij pijn??

mijn 1,5 jarige merrie doet het ook maar zij is aan wisselen uiterraad laat ik het niet toe.. maar ik ben bezig het op comando te zetten dus dat ze dingen gaat vastpakken dit schijnt goed te helpen en dat ze het uiteindelijk afleren
zelf ben ik niet van het slaan en zal eigenlijk altijd een andere oplossing zoeken !
Als ik bij mijn andere pony sla.. kan ik verwachten dat zij gaat slaan met haar voorbenen niet direct erna maar ze onthoud het wel !
Dit is niet omdat zij geen respect voor mij heeft maar zij is er niet van gedient om geslagen te worden en ik kan daar heel goed inkomen !

Even voor de duidelijkheid: ik haat het om mijn teergeliefde schat te slaan ...
Gebit laat ik om de drie maanden nakijken dus dat zou het niet mogen zijn ...

Crash

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-08 20:35

nikita_benno schreef:
Billy schreef:

haha jou opmerking schoot meteen in de lach toen ik hem las geweldig

Ikke ook wel Clown

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 20:36

Je wil niet weten hoeveel grietjes problemen met hun poownie hebben en dan gewoon een hengst blijken te hebben terwijl ze nog maar 14/15 zijn Knipoog

OlimpicDiaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 20:37

Als het inderdaad nog een hengstje is, dan kan dat een deel van zn happerij wel verklaren....
Maarre, ik zou zeker eens een keer een hap terug geven....

Succes ermee!!

WhySoWhite

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 20:38

als die nog hengst is hakkie takkie weg zakkie
en anders een hand aanraken en je andere hand er al bij om een stoot voor ze harses te geven goed hardt desnoots tot die in t hoekj van de stal staat dn heb je t goed gedaan!
suc6

Crash

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-08 20:38

Billy schreef:
Je wil niet weten hoeveel grietjes problemen met hun poownie hebben en dan gewoon een hengst blijken te hebben terwijl ze nog maar 14/15 zijn Knipoog

Ben 21 en rijd van mijn 4 ... Ken echt veel van paarden, wil niet showen ofzo ....
Maar nu ben ik echt de weg kwijt ... Mijn beestje is geruind hoor Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 20:39

Crash, voer je hem wel eens uit de hand?

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 20:39

Ja, maar je bent nieuw, dus deze info hadden we nog niet Haha! Haha!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 20:40

Crash schreef:
MSophie schreef:

Even voor de duidelijkheid: ik haat het om mijn teergeliefde schat te slaan ...
Gebit laat ik om de drie maanden nakijken dus dat zou het niet mogen zijn ...

lief, de mijne heb ik met een eind hout omzijn oren geslagen, maar het helpt niet........... en ik ben echt hard en direct voor paarden.............. maar met deze had het geen zin........... het erge is dat hij ook niet echt bijt.......... hij pakt je liefdevol vast.......... maar dat is niet zo handig als je paard bent......

ik heb ermee leren leven, en zorg er dus voor dat hij me niet vast kan pakken, mijn blauwe frotte trui trek ik dus niet meer aan, want dat was zijn lievelingstrui Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 20:41

Niks meer uit de hand geven en zodra hij iets pakt een hele harde tik geven.
Is ie nu helemaal gek. Desnoods neem je een tijd een zweepje (of iets anders waarmee je een tik kan geven) bij als je geen harde tik kan geven met je hand.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 29-11-08 20:43, in het totaal 1 keer bewerkt

isverwijderd

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 20:42

Een niet pennyvriendelijke mannier, maar probeer is naar z'n stal te gaan met een gekookte aardappel (dus meteen na het koken) op een spons op je arm te leggen en je shirt er weer overheen. En laat hem daar in bijten, dan zijn ze er meteen vanaf. Knipoog

Crash

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-08 20:42

Billy schreef:
Ja, maar je bent nieuw, dus deze info hadden we nog niet Haha! Haha!

Zal mijn profiel eens aanpassen zie Knipoog

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 20:43

zelfs dat heb ik gedaan Henkjan Lachen Lachen

Hope2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 20:43

ok ik ga ff meespieken mijn haf is ook zon klier .
ballen eraf hielp iets hem ongenadig hard slaan hielp niets terugbijten ook niet .
* voeld zichzelf nu echt een sadist Bloos *
het nadeel bij de mijne is dat zijn pijngrens echt enorm hoog ligt hij is in staat een boom uit de grond te lopen en nog niks te voelen dus al die straffen die hem pijn terrug zouden moeten doen voeld ie gewoon niet .
mijne doet het gelukkig niet meer met zijn tanden na dit alles maar die zoeloe lippen van hem pakken nog steeds alles en als ik dit toesta komen heeel voorzichtig zijn voortandjes erbij om te kijken hoe ver ie kan gaan . Clown .

Mijne is nu net 2 geworden en het begint gelukkig al iets minder te worden maar blijf hier toch ff mee kijken . Knipoog

Crash

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-08 20:44

Henkjan schreef:
Een niet pennyvriendelijke mannier, maar probeer is naar z'n stal te gaan met een gekookte aardappel (dus meteen na het koken) op een spons op je arm te leggen en je shirt er weer overheen. En laat hem daar in bijten, dan zijn ze er meteen vanaf. Knipoog

De aardappel ga ik maar niet proberen ... Die eet hij waarschijnlijk gewoon op Koe
En van water is hij absoluut niet bang, als hij water ziet doet hij er alles aan om er bij te komen,
lekker in te gaan rollen, spetteren, bij het wassen vind hij het dan ook geweldig om hij kop onder de kraan te steken Duivel

Crash

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-08 20:45

karina1977 schreef:
ok ik ga ff meespieken mijn haf is ook zon klier .
ballen eraf hielp iets hem ongenadig hard slaan hielp niets terugbijten ook niet .
* voeld zichzelf nu echt een sadist Bloos *
het nadeel bij de mijne is dat zijn pijngrens echt enorm hoog ligt hij is in staat een boom uit de grond te lopen en nog niks te voelen dus al die straffen die hem pijn terrug zouden moeten doen voeld ie gewoon niet .
mijne doet het gelukkig niet meer met zijn tanden na dit alles maar die zoeloe lippen van hem pakken nog steeds alles en als ik dit toesta komen heeel voorzichtig zijn voortandjes erbij om te kijken hoe ver ie kan gaan . Clown .

Mijne is nu net 2 geworden en het begint gelukkig al iets minder te worden maar blijf hier toch ff mee kijken . Knipoog

Hierin herken ik mijn hafje ook Ach gut