Deze kan je aan de stalwand schroeven wel met een rvc ringentje voor de schroef, dat zit steviger.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mooi tegen de stalwand aangeschroefd. Het dempt het geluid en de lol is er snel af.
xx_ladyilse schreef:Heb de dierenarts nogmaals laten komen, nu omdat haar benen dik werden. Virale infectie was het gevolg. Maar dus niet door het trappen:S:S:S en ze trapt nog!!!! ik weet het niet meer?? Ze komt genoeg naar buiten( de hele dag!) en heeft genoeg hooi en speeltjes voor snachts. ik word er langzamerhand echt gek van dat gestamp:S:S:S Heeft iemand hier een verklaring voor, medisch of kan ik dit verhelpen:S ik ben radeloos
Maartje1990 schreef:xx_ladyilse schreef:Heb de dierenarts nogmaals laten komen, nu omdat haar benen dik werden. Virale infectie was het gevolg. Maar dus niet door het trappen:S:S:S en ze trapt nog!!!! ik weet het niet meer?? Ze komt genoeg naar buiten( de hele dag!) en heeft genoeg hooi en speeltjes voor snachts. ik word er langzamerhand echt gek van dat gestamp:S:S:S Heeft iemand hier een verklaring voor, medisch of kan ik dit verhelpen:S ik ben radeloos
ze komt dus niet genoeg naar buiten, genoeg naar buiten is 24/7. Zou ik jou eens een hele tijd in een hokje zo groot als een wc hokje stoppen? gooi ik er nog een boek in... je krijgt wat snoepjes en een boterham dan moet je toch wel stil zijn? tja als je dat boek dan al zeker 5x gelezen hebt dat geeft niks want je hebt iets om te doen dus verveel je je niet! Moet je je nu écht eens voorstellen dat jij in een hokje van 1 bij 2 meter gestopt zou worden (aangezien jij wat kleiner bent dan een paard zijn de maten van 't hokje ook wat kleiner) en je zou bijv een boek hebben etc. zou jíj dat leuk vinden? zou jij dan ook niet tegen de deur gaan slaan? en gaan schreeuwen dat je eruit wilt? tja.. wil je een oplossing? dan is dit de oplossing (overigens niet alleen voor jóuw paard)
Maartje1990 schreef:jemig.. je zit toch niet écht te overwegen om schrikdraad in de stal van je paard te doen?
Pannie schreef:heb eigenaresse van dat paard op de hoogte gebracht van dit topic, dus die zal hier zelf wel reageren op hoe dat moet enzo
Maartje1990 schreef:xx_ladyilse schreef:Heb de dierenarts nogmaals laten komen, nu omdat haar benen dik werden. Virale infectie was het gevolg. Maar dus niet door het trappen:S:S:S en ze trapt nog!!!! ik weet het niet meer?? Ze komt genoeg naar buiten( de hele dag!) en heeft genoeg hooi en speeltjes voor snachts. ik word er langzamerhand echt gek van dat gestamp:S:S:S Heeft iemand hier een verklaring voor, medisch of kan ik dit verhelpen:S ik ben radeloos
ze komt dus niet genoeg naar buiten, genoeg naar buiten is 24/7. Zou ik jou eens een hele tijd in een hokje zo groot als een wc hokje stoppen? gooi ik er nog een boek in... je krijgt wat snoepjes en een boterham dan moet je toch wel stil zijn? tja als je dat boek dan al zeker 5x gelezen hebt dat geeft niks want je hebt iets om te doen dus verveel je je niet! Moet je je nu écht eens voorstellen dat jij in een hokje van 1 bij 2 meter gestopt zou worden (aangezien jij wat kleiner bent dan een paard zijn de maten van 't hokje ook wat kleiner) en je zou bijv een boek hebben etc. zou jíj dat leuk vinden? zou jij dan ook niet tegen de deur gaan slaan? en gaan schreeuwen dat je eruit wilt? tja.. wil je een oplossing? dan is dit de oplossing (overigens niet alleen voor jóuw paard)
Mjay schreef:ja maar in de wei is genoeg ruimte om niet in het draad te rollen met de benen! vind t echt geen goed idee die draad echt belachelijk eerlijk gezegt..........vind t schandalig dat mensen daar uberhaupt aan denken!
[/quote] CarpeDiem schreef:Mjay schreef:ja maar in de wei is genoeg ruimte om niet in het draad te rollen met de benen! vind t echt geen goed idee die draad echt belachelijk eerlijk gezegt..........vind t schandalig dat mensen daar uberhaupt aan denken!
Grappige is dat de mensen die eraan denken, de mensen zijn met de ervaringen ermee![]()
Maar goed, als je liever je paard zich zelf kapot laat slaan.. Moet je dat zelf weten. Als 1 van mijn paarden ooit dit probleem krijgt gaat ie lekker een nachtje tussen de stroomdraadjes, weet zeker dat ie het daarna niet meer doet.
En dat heb ik liever dan een paard dat zichzelf kapot heeft geslagen en 24 / 7 de wei opkan of erger omdat ie niet meer kan lopen.
CarpeDiem schreef:Mjay schreef:ja maar in de wei is genoeg ruimte om niet in het draad te rollen met de benen! vind t echt geen goed idee die draad echt belachelijk eerlijk gezegt..........vind t schandalig dat mensen daar uberhaupt aan denken!
Grappige is dat de mensen die eraan denken, de mensen zijn met de ervaringen ermee![]()
Maar goed, als je liever je paard zich zelf kapot laat slaan.. Moet je dat zelf weten. Als 1 van mijn paarden ooit dit probleem krijgt gaat ie lekker een nachtje tussen de stroomdraadjes, weet zeker dat ie het daarna niet meer doet.
En dat heb ik liever dan een paard dat zichzelf kapot heeft geslagen en 24 / 7 de wei opkan of erger omdat ie niet meer kan lopen.
[/quote]