Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
KiWiKo schreef:nah tegen zoveel geleuter kan ik niet op
diegene die mij bij de V&D aanvalt ga ik geen grondwerk mee doen, die werk ik tegen de grond............ is die besodemieterd
KiWiKo schreef:vraagje.............. hoe zou jij TS reageren als jij richting de damesmode afdeling loopt van de V en D, plotseling komt er iemand op je afstormen die jou wel even op je gezicht wil slaan........
wat doe je dan?
mijn kind loopt ook niet de hele dag gras te vreten op het land, en vliegt me niet aan als ik haar benader. Trouwens ik vergelijk mijn paard niet met mijn kind, maar dat is een hele andere discussie....Citaat:En er keer flink op te rammen met een zweep ja tuurlijk gaat die daarvoor aan de kant maar als je kind kwaad is sla je hem dan ook met de zweep? dacht het niet ! of je moet niet wijs zijn.
dees_daan schreef:My_Lord schreef:ff voor de duidelijkheid, ik laat niet over me heen lopen en een tik vind ik zerker een goede oplossing bij dingen. ik heb het gewoon niet op zwepen. wel als hulpstuk bij het rijden maar niet als strafmiddel.
dus dat je mijn post als onzin herfstvakantie post afdoet, vind ik best beledigend eigelijk
wat zou jij doen als een paard je van achter aanvalt? met je handje zwaaien en foei roepen? nou dan wens ik je succes..
suleilitha schreef:KiWiKo schreef:nah tegen zoveel geleuter kan ik niet op
diegene die mij bij de V&D aanvalt ga ik geen grondwerk mee doen, die werk ik tegen de grond............ is die besodemieterd
Is ook een vorm van grondwerk!

Miryamk schreef:En een kind trapt je niet dood
My_Lord schreef:dees_daan schreef:
hmm, ik zeg dat ik niet over me heen laat open he...
maar iig ik zou hem een mep verkopen maar NIET met een zweep. Met mijn hand of halstertouw (tenzij het een dolle hengst is...)
maargoed, ik stop wel met deze discussie. ti is toch gewoon mijn mening? snap niet dat mensen er zo'n punt van maken van wat ik vind en zou doen.
tik met je hand zal heel veel indruk maken, niet dus.. als ze je van achteren aanvallen staan ze te dichtbij om met het halstertouw goed te raken, en je hand maakt echt geen indruk.. 
KiWiKo schreef:Miryamk schreef:En een kind trapt je niet dood
knappe knul die dat bij een paard wel lukt
suleilitha schreef:Normaliter vliegt een kind je ook niet aan. Bovendien staan een kind en een paard in geen enkele vergelijking tot elkaar.
Ik heb net even in de stal gekeken. "Rotzak" deed heel onderdanig tegen mijn wederhelft, de werkschoen-maat-43-methode werkt dus wel!
Dus een dolle hengst mag je wel meppen, terwijl dolle ruinen en dolle mina's. eh merries, net zo hard kunnen beuken? Waar kan ik die wet terug vinden?
Miryamk schreef:Ik bedoel dat een paard je maar 1 keer op een verkeerde plek hoeft te raken![]()
of begreep je dat wel...