Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Maar wat ik nog wel even wilde zeggen is dat deze man geen boer is, maar doodgewoon een eikel. Er zijn genoeg boeren die echt hart hebben voor hun dieren. Mijn staleigenaar is ook een boer, maar die zul je echt niet betrappen op dit soort praktijken!
Tine_ schreef:Ben het trouwens eens met iemand die eerder zei dat het niet echt leuk is om zijn naam er ook bij te zetten. Er is hier op bokt nog een topic over Harry Hoevers, en daar staan vooral positieve verhalen. Miscchien zouden een paar mensen uit dit topic dat eens op moeten zoeken voordat ze zeggen dat Harry ''opgesloten zou moeten worden'', het hoeft namelijk niet zo te gaan zoals het bij de ts is gegaan, en ik vind het jammer dat Harry door dit nu zo'n slechte naam kriijgt.
Less schreef:Met verbazing lees ik dit topic. Ik ken Harry al jaren en vele stalgenoten naast mij, hebben enorm veel baat gehad bij zijn behandelingen. Ik kan alleen maar zeggen dat ik deze uitspraken (welke hij volgens TS gezegd heeft) zeer schokkend vind, over het hout, de pups en de kinderen, etc.
Heb je zelf niet meteen gezegd: "waar slaat dit op", of iets in de richting van "ben je zelf wel helemaal normaal". Als iemand dit tegen mij zou zeggen (incl. Beatrix) dan kregen ze de wind van voren en lade ik mijn paard meteen in.
Heel vreemd allemaal.
skippy1 schreef:Wanted: daarom moet ie IMO ook niet kraken...
Wanted2003 schreef:skippy1 schreef:Wanted: daarom moet ie IMO ook niet kraken...
Die man heeft zo'n goede gave dat ik (en veel mensen) het absoluut vertrouwen. En het heeft ook zeker een goed effect.
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat deze man zulke grove opmerkingen maakt.
ceesje schreef:Meneer Hoevers heeft haar laten zien en voelen hoeveel onduidelijkheid zij aan haar paard geeft. En de nuance zit hem in het gegeven dat je geen geweld hoeft te gebruiken als je gewoon duidelijk bent in wat je van je paard vraagt.
Ik denk ook dat JesjeS er verstandig aan doet om dit topic te benutten om met meneer Hoevers nog even contact op te nemen en een eerlijke dialoog op dat niveau aan te gaan, i.p.v indirekt allerlei adviezen op basis van 1 consult hier op bokt te plaatsen.
Volgens mij is het gewoon een zaak van wat u niet wil dat u geschiedt, doe dat bij een ander niet.............
ceesje schreef:Toch wel zo eerlijk als je de opmerkingen terug legt bij de persoon waar het omgaat?????