LADPR schreef:Pensionnetje: Wat jij beschrijft is wangedrag dat heeft niks met een ras te maken
Je hebt gelijk, ik snap er ook niets van.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
LADPR schreef:Pensionnetje: Wat jij beschrijft is wangedrag dat heeft niks met een ras te maken
Barmat schreef:Maanling schreef:Zijn we dan ook uitgenodigd voor de bbq?
*oeh, morbide, duikt weg voor de bokt-reakties*
Hij is dik zat voor een bokt BBQ hoor
HahahahahahahCitaat:En dan filmen, misschien is het wel iets voor alternatieve film ofzo?

Pensionnetje schreef:LADPR schreef:Pensionnetje: Wat jij beschrijft is wangedrag dat heeft niks met een ras te maken
Je hebt gelijk, ik snap er ook niets van.
runningkawa schreef:BBQ, lekker...
maar het is wel in verweggistan dan hoor
Maar ik neem wel wat knoflook saus mee

Pensionnetje schreef:Hoe durf je! Je paard een tik te geven! Foei! Geef em een aai als ie vervelend is, fluister hem in zijn oor en laat hem over je heen walsen, platdrukken, eraf bokken, bijten, slaan en de blaren op je handen trekken. Braaf paard, ohzo brááf! Jammer dat de eigenaar nu in een rolstoel zit. Maar ja, een tik gegeven hebben ze hem nooit! Want dat is pas sielugh!
Als ik zie hoe mijn (bijna) 4 jarige Tinker zich gedraagt in mijn bijzijn.... en die probeert ook heus wel eens de grenzen te vinden, tenminste in het begin. Nu is het een prima paardje met dito karakter 

LADPR schreef:Een pony vals noemen die simpelweg de opvoeding en aandacht al die begin van zijn leven heeft gemist want dat begrijp ik uit jou verhaal dat hij als jonge pony bij zijn vorige eigenaar nooit in handen kwam vind ik echt grof en belachelijk.
runningkawa schreef:Wat is dan wel het goede woord?