Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Citaat:Onze trailer is een 1,5 paards (groen

maar dat is nu nogal lastig omdat het vaak nog niet heel droog is..Silence schreef:Misschien moet ik dan inderdaad door werken vanaf de zijkant.
Runningkawa: Nee, de buitenkant in geverfd, over het alluminium heen. De binnenkant niet, vandaar dat die nog zilverachtig/grijsachtig is.
Silence schreef:Bedankt allemaal![]()
Wat het verschil is........Onze trailer is een 1,5 paards (groen)met een klein raampje aan de voorkant.
Die trailer van onze kenissen is groot, 2 paards (wit) en heeft een heel groot raam aan de voorkant.
Het is mijn droomtrailer, die van hun, maar helaas voor ons veel te duur![]()
Silence heeft besloten en niet recht in te willen, maar van de zijkant. Dan zet hij zijn voorbenen op de klep, blijft even staan, draait dan zijn neus naar binnen en zijn achterbenen draait hij netjes mee en loopt dan heel rustig de trailer op.
Oké, misschien niet de juiste manier (schuin i.p.v. recht) maar een goed punt om vanuit hier weer door te werken.
Na de wedstrijden proberen we weer met onze eigen trailer verder te werken.
Joepju....je bent niet nutteloos hoor, helemaal niet. Heb je grondwerk tips zelfs hiervoor gebruikt

Silence schreef:Geen idee, van mij wel, maar weet niet of de mods dat goed vinden.
Ikzelf zou het handig vinden