geweldig die 4 kruinen

zou ik de ingezoomde kruinenfoto's mogen gebruiken om eventueel later op mijn site te zetten als ik voorbeelden met uitleg wil gaan geven..?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

haha

Ook een enkele keer een ander paard/ pony, maar de welshjes zijn ruim in de meerderheid

)
) is nu 1,5 jaar
Ben toch maar even aan het pielen gegaan met imageshack, heb niet echt goede profielfoto's kunnen maken nu, maar die staan nog wel op mijn pc.
magic_lover schreef:op mijn werk staat ook een paard, die heeft ook 2 kruinen op zn hoofd, naast elkaar.....
maar is een ontzettend lief beest (tot nu toe) is nu 1,5 jaar

clowntjes onder de paarden!
SuperRoos schreef:als het idd een kruin is, wat ik ook betwijfel, dan heb ik deze combinatie nog nooit gezien
kan je er een betere ingezoomde foto van maken?
als het gewoon die 1 kruin is dan ligt die onder ooghoogte en gaat het om een buitengewoon intelligent en vindingrijk dier, paarden gaan zichzelf graag vermaken als ze vinden dat ze te weinig afwisseling hebben, krijgen staldeuren en knopen los, draaien kranen open, pakken weidehandvaten netjes beet en halen ze open etcclowntjes onder de paarden!
)SuperRoos schreef:ik vind je paardje helemaal wel interessant om als voorbeeld op mijn site te gebruiken
topic staat hierboven ergens gelinkd..
misschien vind je het leuk om goede foto's voor me te maken..
zie wel dergelijke foto's in je profiel
voorkant van het hoofd, maar die lijkt wat korrelig (zonder bit of halster) en 1 van de zijkant van het hoofd met halster maar lekker onder de blub
SuperRoos schreef:als je ze op jonge leeftijd al kennis laten maken met stress situaties en ze daarin goed begeleid zie ik vaak dat het overspringen op vluchtgedrag/instinct op latere leeftijd echt mee kan vallen..

SuperRoos schreef:ik vind je paardje helemaal wel interessant om als voorbeeld op mijn site te gebruiken
topic staat hierboven ergens gelinkd..
misschien vind je het leuk om goede foto's voor me te maken..
zie wel dergelijke foto's in je profiel
voorkant van het hoofd, maar die lijkt wat korrelig (zonder bit of halster) en 1 van de zijkant van het hoofd met halster maar lekker onder de blub