Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Vjellko schreef:missevil LEES eens.
er zeggen meerdere mensen hier dat ze hun pony ook het liefst meer of langer buiten zien, of met een loopstal. maar soms is dat dus niet mogelijk! soms moet je heel lang zoeken voor je zo'n plek vind. soms zit je dan dus zoals ik tot 23uur op stal om toch je paard buiten te krijgen...
zie eens in dat er mensen zijn die het met je eens zijn, maar door omstandigheden die ideale manier van houden niet kunnen verwezenlijken en met alle liefde in hun hart proberen er het beste voor hun paard van te maken...
*zucht*
MissEvil schreef:Kijk, ik snap ook wel dat het voor sommige niet mogelijk is. Dat begrijp ik ook. Maar 1 uur vind ik nog steeds te weinig. (dan heb ik het ook niet over mensen zoals jou Vjellko, die er alles aan doen om te zorgen dat ze zoveel mogelijk buitenkomen)
Maar er zijn genoeg mensen die het 'doodnormaal' vinden om je paard zolang op stal te laten staan, en dát begrijp ik niet!
Ik snap ook wel dat dat niet voor iedereen haalbaar is, maar het wordt eerder als normaal gezien. Dat vind ik eigenlijk niet kunnen.
Het is tegenwoordig 'raar' als je paard zonder deken op buitenstaat, en 23uur op een stal is doodnormaal. Dat is niet iets waar ik het mee eens ben.
Dát is alles wat ik probeer te zeggen.

(als het niet keihard regent)

mirgino schreef:Vjellko schreef:geeneen stalhouder neemt die moeite om paddocks te maken en om elk paard een paar uur buiten te zetten omdat dat teveel tijd kost!!!en ook geld en ruimte!!
hun hebben ook een leven!!
en die bestaat uit meer dan een pensionstal runnen!!
Vjellko schreef:verkeerd gequote hoor, ik heb dat niet gezegd
) Ik weet ook niet hoe ik dat nog moet corrigeren.
.
Citaat:mijn stal is bij een spruiteboer,en de paarden is voor hun een extra inkomen ernaast.
en ze hebben er gewoon de tijd niet voor.
)

Pony_Arie schreef:bij mij op stal of je er niet extra voor te betalen
het zit in de prijs alles paarden komen elke dag een dagdeel buiten en ze kunnen dan ook nog in de stapmolen worden gezet als je dat wil
Pony_Arie schreef:bij mij op stal of je er niet extra voor te betalen
het zit in de prijs alles paarden komen elke dag een dagdeel buiten en ze kunnen dan ook nog in de stapmolen worden gezet als je dat wil