Natte handdoeken hebben wij echt wel ooit gebruikt, daar ben ik eerlijk in, betrof hier een dekhengst die als achterpony in een tandem liep, de voorpony was een merrie. Maar een niet hengstige afslaande merrie hoeftr hij echt niet te bespringen.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
KiWiKo schreef:viewtopic.php?f=119&t=702819&start=75&st=0&sk=t&sd=a
ook weer zo een heerlijk mooi voorbeeld..........
dees_daan schreef:KiWiKo schreef:viewtopic.php?f=119&t=702819&start=75&st=0&sk=t&sd=a
ook weer zo een heerlijk mooi voorbeeld..........
idd mooi voorbeeld, ze wil hem niet aanpakken, niet naar de opfok, niet naar buiten, en niet laten ruinen,
KiWiKo schreef:Bij Henk ook.......... ze gingen pas stoer doen als ze het gerinkel van het dekhoofdstel hoorden
Neonlight schreef:@Merrieveulen, ik bedoelde de database van het Hackney stamboek.Hij staat nog op naam van de fokker, en die komt uit Garrelsweer. Nooit van die plaats gehoord.
In de uitslagenlijsten van dit jaar kan ik hem niet terugvinden, maar ik weet niet of ik de complete lijsten van het noorden ook heb. Zag dat het een Eaglestone Sholto x Exalted was, als hij het karakter van Exalted heeft zal hij meer op 2 benen staan dan op 4 benen. Wij hebben daar nakomelingen van gehad, vreselijke etterbakken en dat zijn ook degenen geweest die niet de ballen hebben mogen houden. Exalted zelf heb ik ook gekend, was ook een zeer moeilijke pony.
beukiej schreef:Hengsten zijn wel leuk, alleen je moet je wel bedenken dat ze eigenlijk nooit bij andere paarden in de wei kunnen (met ruinen gaan ze misschien vechten en de merries dekt hij dan)
als je ze in de wei ernaast zet heb je ook nog eens kan dat hij ontsnapt etc. leven op stal dus...
beukiej schreef:Hengsten zijn wel leuk, alleen je moet je wel bedenken dat ze eigenlijk nooit bij andere paarden in de wei kunnen (met ruinen gaan ze misschien vechten en de merries dekt hij dan)
als je ze in de wei ernaast zet heb je ook nog eens kan dat hij ontsnapt etc. leven op stal dus...