Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Ptries schreef:Ben zelf in het bezit van een merrie die nog weleens een tikkeltje dominant/eigenwijs wil zijn. Schat van een beest, maar alleen als je haar van tijd tot tijd een tik geeft als ze je uitprobeert. Anders jaagt ze je op den duur de stal uit (heeft ze echt al eens gedaan, gelukkig niet bij mij, maar bij iemand die uitmestte) As je haar af en toe op de juiste momenten (als het onterecht is wordt ze kwaad) op haar plek zet is het een gouden paard. Ik vind dat je een paard dus best wel eens een corrigerende tik mag geven.
lois_fjordje schreef:@ sily: Een paard kan dan wel ffe doen omdat hij weet dat hij het dan niet hoeft maar daar hebben ze dan ook een reden voor.
lois_fjordje schreef:met een andere ruiter? Omdat ze het niet leuk vind dat iemand anders haar berijd, Dat hij/zij niet goed rijd, Dat hun gekke hulpen geven, Dat ze zich niet veilig voelt, en zo nog wel meer!!
lois_fjordje schreef:met een andere ruiter? Omdat ze het niet leuk vind dat iemand anders haar berijd, Dat hij/zij niet goed rijd, Dat hun gekke hulpen geven, Dat ze zich niet veilig voelt, en zo nog wel meer!!

Welke? Die van mijn paardjes moest ik weg doen. Hij ging niet goed. Weten jullie waar ik een gratis
site kan maken? lois_fjordje schreef:met een andere ruiter? Omdat ze het niet leuk vind dat iemand anders haar berijd, Dat hij/zij niet goed rijd, Dat hun gekke hulpen geven, Dat ze zich niet veilig voelt, en zo nog wel meer!!
lois_fjordje schreef:hahaWelke? Die van mijn paardjes moest ik weg doen. Hij ging niet goed. Weten jullie waar ik een gratis
site kan maken?
lois_fjordje schreef:niet te zweverig nee maar ook niet meteen een tik geven zodra ffe niet luisteren. Er kan ook wat anders zijn.
.