Vitta schreef:Hier precies hetzelfde, spanning zit bij mij, paard raakt ook gespannen, waardoor we in een vizieuze cirkel terecht komen...
Ik heb de Hypnotherapie gedaan, wel een keer, die op de pagina van Bit stond. Maar het heeft helaas weinig geholpen bij mij.
Durf wel wat meer en iig weer te rijden. Stap en draf, de galop vind ik nog wat eng.
Afgelopen zomer, zelfs grote vreemde paarden meegenomen aan een halstertouw. Maar merk wel dat sommige telkens probeerden voor mij uit te lopen, echt door mijn onzekerheid.
Ik had weer contact gehad met die mevrouw van Hypnotherapie t Gooi, ze zei dat meestal na 2 of 3 sessies de angst weg is en het dan effect heeft.
Maar straks helpt het niet en ben ik weer 200 lichter...
Angst is gewoon heel lastig, paarden zijn mijn passie en ik heb een baan aangeboden gekregen bij een van de grootste stallen van Europa.
Wil ik straks niet dat er opeens een dekhengst op mij springt
Jup het is heel lastig. Alleen heb ik deze angst niet op de grond! Alleen onder het zadel. Op de grond durf ik alles. Dan kan je me de gekste paarden geven.. Dat maakt me allemaal niet uit.. Maar onder het zadel wisselt het nu toch nog erg.. Door mijn eigen spanning.